Marja ex Zweedse coaster Siljan.

van: www.kustvaartforum.com
henk-j
Berichten: 318
Lid geworden op: 03 jan 2005 21:51
Locatie: Drente

Re: Marja ex Zweedse coaster Siljan.

Bericht door henk-j »

Ahoy Roy,

Klopt dat heeft ze, maar dat is ook het enig waar (nog) niet mee gekloot is :evil: , maar goed je zou er nog een woonboot of een klein intiem restaurantje van kunnen maken, maar ze zal waarschijnlijk niet veel verder komen dan Hoogezand bij de sloper.
Mvg. Henk-J
Afbeelding
Herman
Berichten: 144
Lid geworden op: 30 dec 2004 22:12
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Marja ex Zweedse coaster Siljan.

Bericht door Herman »

Wij, een aantal forumleden,zijn toen op uitnodiging van Leon aan boord geweest van de Silja,en toen kwamen de vragen ook al,wat te doen aan de zeewaardigheid,en de structuur van het schip,dat was geloof ik in 2008/2009,mijn persoonlijke mening was toen al,dat lukt jullie nooit,en als vetpriester,ben ik toen in de MK geweest,en overzag de ramp wat daar was gebeurd,er stond op de fundatie een Kromhout motor niet op hoogte en in lijn met de schroefas,want die lag in het ruim,geen brandstoftanken geen leidingwerk,hulpmotoren,en alle werktuigen die je toch moet hebben in een machinekamer,ik dacht toen ook als je wilt laten varen dan zijn er aan kosten een nieuw schip over heen gekomen,en dan is het Ap schot er ook nog uit,stuurmachine heb ik nooit gevonden,wel de roerkoning,maar daar was de fundatie omweg.Ze heeft dan wel uitstel voor de snijbrander gehad,maar het zal wel niet lang meer duren,en Hoogezand is vlak bij.

gr.Herman
Plaats reactie