Ik heb ze aangeschreven en als ik toevallig iemand aan boord tref, dan zal ik het weleens vragen.Ik heb alles wat ik weet in de database gezet.
Misschien weten ze aan boord nog wat meer te vertellen.
Het voorschip.
Ik heb ze aangeschreven en als ik toevallig iemand aan boord tref, dan zal ik het weleens vragen.Ik heb alles wat ik weet in de database gezet.
Misschien weten ze aan boord nog wat meer te vertellen.
Pieter, vraag het die gasten van het Binnenhof uit den Haag (Gerrit komt uit Sneek) welke de mensen (Nederlandse bevolking) ook eerlijk voor moeten lichten maar ons met ons allen ook besodemieteren , hoe je dit het beste op kunt lossenpieter53 schreef:Als 'redacteur' van 'Binnenvaarttaal' heb ik natuurlijk de plicht de mensen correct voor te lichten.De Dokkum I, die voor dezelfde rederij voer, was vrijwel identiek en is teruggerestaureerd tot Stânfries X.
Een heel klein beetje geschiedvervalsing dus, maar vertel het alsjeblieft niet verder......
Wat moet ik nu
Dus Peter ,tink der om: ús Pieter komt der ôanpieter53 schreef:Ik heb gedaan wat zij misschien soms ook doen: een slag om de arm houden en het dusdanig formuleren, dat je altijd een ander de schuld kan geven.
Misschien hebben ze nu in Den Haag ook een plekje voor mij vrij?
Jan van der Doe schreef:binnen-en beurtvaart
berging succes van de "Stanfries IV" in 1932. Een van de bergingsvaartuigen langszij het wrak is de "Meermin", van v.d. Tak misschien?
Stanfries II
Dankzij het onovertroffen werk van het LVBHB wordt het misterie een beetje ontrafelt.Gert Schouwstra schreef:Hoi Pieter,
De originele Stânfries X heeft de tand des tijds niet overleefd.
De Dokkum I, die voor dezelfde rederij voer, was vrijwel identiek en is teruggerestaureerd tot Stânfries X.
Een heel klein beetje geschiedvervalsing dus, maar vertel het alsjeblieft niet verder......