De Haas Tankvaartbedrijf.

Roy
Berichten: 4732
Lid geworden op: 06 feb 2011 20:32

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door Roy »

Mee eens Klaas.
Nu mijn skills met het scannen en plaatsen nog even..................

gr., Roy
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door k-k »

Ja Roy, skills hebben we allemaal. Je moet wel spullen en tijd hebben om het te kunnen doen. Om hoeveel foto's gaat het denk je? Gr. Klaas.
dirk69
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 apr 2017 09:32
Locatie: Zaltbommel

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door dirk69 »

piet42 schreef: 01 apr 2017 19:20 ik ben zo vrij geweest om de foto van boven wat recht te trekken niet goed geld terug :D
dit is mijn vader Piet van Helden de linkse man van die foto van de 3 "zwemmers.mijn oudste broer is van '65. dus moet van voor of rond die tijd zijn geweest..
zal nog meer foto's zoeken..
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door k-k »

Hallo Dirk, Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om weer iets uit het "Hazentijdperk" te vernemen. De naam Piet van Helden roept bij mij direct geen herinneringen op. De foto met de 3 zwemmers moet uit begin 60-er jaren zijn. Maar dank zij jouw reactie hebben we er weer een naam bij. De middelste is Piet van Brummelen. De rechtse is denk ik Huub de Haas, maar dat moet ik navragen. Hoop dat Piet het zich nog kan herinneren. Is midden 80, maar zit in een verpleegtehuis in Capelle. Moet hem nodig weer eens opzoeken. Kijk maar of er nog meer foto's zijn en hopelijk met een jaartal. Zo niet dan hebben we een uitdaging om die erbij te zoeken. Groeten, Klaas.
dirk69
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 apr 2017 09:32
Locatie: Zaltbommel

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door dirk69 »

Mijn vader voer samen met z'n zwager cor van de tonnenkreek..de vrouwen ( mijn moeder en tante) joke en leny. er zwerven nog foto's in de familie. .ik zal ze opsporen en proberen te plaatsen. Groet Dirk van helden
Roy
Berichten: 4732
Lid geworden op: 06 feb 2011 20:32

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door Roy »

Tja Klaas, de spullen heb ik inmiddels wel en het huidige negatievenbestand loopt in de duizenden.
En dan te denken dat ik in het verleden er veel van kwijtgeraakt ben.....................
We gaan het zien hoe het loopt. :roll: :wink:

m.v.g., Roy
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door k-k »

Je moet maar zo denken Roy, elk nadeel heb se voordeel. De kwijtgeraakte negatieven hoef je niet meer te sorteren en te scannen!
Weet uit ervaring dat er een hoop tijd mee is gemoeid. Niet alleen het scannen, maar daarna lokatie en jaartal eraan hangen. Pas daarna sorteren en archiveren. Maar daarna heb je ook iets. Succes ermee! Gr. Klaas.
Binnenvaart
Berichten: 28406
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:05
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door Binnenvaart »

Rubis , 69,31 x 6,96 x 2.54 , 728 ton , Bouwjaar 1958 , Werf H.J. Koopman in Dordrecht ( Nederland ) , ex 4 x Icarus , ex 2 x Rubis , eigenaar Maatschap Rubis in Maasbracht , ENI 02103183

Foto's gemaakt op 05-04-2017 in Lith.

Afbeelding

Afbeelding
Altijd het laatste binnenvaartnieuws.
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door k-k »

Da's een ouwe taaie, of taaie ouwe René! Gr. Klaas.
Binnenvaart
Berichten: 28406
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:05
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: De Haas Tankvaartbedrijf.

Bericht door Binnenvaart »

Inderdaad Klaas,ik heb hem in 2012 op de foto gezet in Friesland,en daarna ook alweer 2 nieuwe eigenaren,
maar ze blijven de naam Rubis aardig trouw

gr Rene
Altijd het laatste binnenvaartnieuws.
Plaats reactie