Alpina en Schweizerische Reederei.

Afloskapitein
Berichten: 758
Lid geworden op: 01 feb 2005 14:41
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ALPINA EN SCWEISERISCHE REEDEREI

Bericht door Afloskapitein »

Nick schreef:Ahoy
Mag ik de foto's van de Schweidse reederij zurich hier ook op zetten
tenslotte was zij ook een Schwetdse reederij
Er is al een topic over Reederei Züricher AG

viewtopic.php?t=895&highlight=reederei+zurich

m.vr.gr. Ronald
m.vr.gr. Ronald
RDY2ROCK

Bericht door RDY2ROCK »

Express 72 tijdens Pingsteren 1986 ergens in Belgie.
Afbeelding
fred kuyper

Bericht door fred kuyper »

RDY2ROCK schreef:Express 72 tijdens Pingsteren 1986 ergens in Belgie.
[img]https://img301.imageshack.us/img301/4066 ... s72ko1.jpg[/img
]
hoi,mooie prent van de express 72.helaas heb ik daar niet zoveel van omdat ik er toen nietsmeer mee te maken had.misschien heb je nog wat foto.s van de expressschepen met rode kleur?
gr.fred
RDY2ROCK

Bericht door RDY2ROCK »

Heb wel nog wat fotos van de rote Schweiz. Moet die wel eerst weer zoeken en inscannen. De Express 72 was alleen voor Pingsteren even Oranje. De folgende week begonnen wij al weer de Signal in rood te verfen.
fred kuyper

Bericht door fred kuyper »

alvast bedankt voor de beloofde foto,s.ik ben nu ook aan het zoeken en ik heb er al een paar om op het forum te zetten,.
gr.fred
RDY2ROCK

Bericht door RDY2ROCK »

Heb al een paar fotos gevonden. Omdat ik alleen tussen 1983 en 1988 voor de SRN werkte heb ik ook alleen fotos van die tijd het fototoestel heb ik pas in 1984 gekocht. Moest eerst de centjes ervoor hebben.
Afbeelding
De Alpina 1985 vers van de Werft (Arminiuswerft in Bodenwerder)
Afbeelding
De Stuurhut van de Alpina. In de achtergrond de Albula met de Pictor op zij.
Afbeelding
Op deze foto (genomen aan de Westerkade) kun je merdere generaties van SRN scheepen zien.

Sorry voor al die rooie puntjes op de fotos. Die zijn echt op de fotos en komen niet door het scannen.
fred kuyper

Bericht door fred kuyper »

mooi hoor,je hebt gelijk wat betreft de derde foto.meerdere generaties srn schepen bij elkaar.zo heb ik er ook nog wat.ik zet die ook op het forum.
gr.fred
Nick

Bericht door Nick »

Ahoy
Ik heb er nog wel een paar en van de piz schepen moet eens op wat cd's kijken waar ze zijn en ik wist niet dat er een aparte site was voor de reederij zurich
fred kuyper

Bericht door fred kuyper »

ok nick,we wachten rustig af wat voor moois jij voor ons hebt.hoe meer mensen wat plaatsen over de rooie en zurichschepen,hoe liever ik het heb,daar mijn eigen archief beperkt is wat foto,s aangaat.vandaar mijn
plaatsen van dit onderwerp.
gr.fred
Plaats reactie