Hoi Martin,
Als je de foto upload kun je al gelijk een formaat aangeven bij Imageshack,
verzoek is om geen groter formaat als 800 pixels breed te kiezen.
Luxe motors.
-
- Berichten: 9009
- Lid geworden op: 16 mar 2005 09:49
- Locatie: Papendrecht
Luxe Motors
Hallo, Gisteren in Hendrik-Ido-Ambacht geweest en daar zag ik op scheepswerf Het Anker dat de ex "Celia"uit Ouderkerk a/d IJssel met 12 meter ingekort wordt en de nieuwe eigenaar gaat het schip weer in orginele staat brengen met oa. houten luiken.
Hier bij een foto van het schip op de helling van voornoemde werf waar men het schip aan het doorbranden is.
Groeten, Kees.
Hier bij een foto van het schip op de helling van voornoemde werf waar men het schip aan het doorbranden is.
Groeten, Kees.
Als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zo als het gaat.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 okt 2005 08:38
- Locatie: Klaaswaal
Luxe Motors
Dekstopper Geplaatst: Vr Jun 23, 2006 9:45 am Onderwerp: LABOR
--------------------------------------------------------------------------------
Sorry, ik heb onderstaand bericht gelanceerd als nieuw onderwerp, maar het hoort natuurlijk thuis in deze rubriek.
Voor een zwager van me ben ik op zoek naar het volgende schip. Hij, mijn zwager, was van 1978 tot 1980 in het bezit van een luxe motor, de LABOR. Het schip was 232 ton groot, mat 38 x 5 meter(verlengd) en in de machinekamer stond een 80 PK Kromhout. Hij zou graag weten waar dit schip gebleven is. In 1980 heeft hij het verkocht aan een zekere meneer Bogaerd of zo iets, die het later weer ingeruild zou hebben bij Swets.
Het E-nummer van dit schip was 2101169, en een registratienummer op een foto is 1928 BN 69(mogelijk is dit nummer niet compleet).
Bij voorbaat dank voor eventuele inlichtingen.
Groetjes, Jaap van der Wal.
--------------------------------------------------------------------------------
Sorry, ik heb onderstaand bericht gelanceerd als nieuw onderwerp, maar het hoort natuurlijk thuis in deze rubriek.
Voor een zwager van me ben ik op zoek naar het volgende schip. Hij, mijn zwager, was van 1978 tot 1980 in het bezit van een luxe motor, de LABOR. Het schip was 232 ton groot, mat 38 x 5 meter(verlengd) en in de machinekamer stond een 80 PK Kromhout. Hij zou graag weten waar dit schip gebleven is. In 1980 heeft hij het verkocht aan een zekere meneer Bogaerd of zo iets, die het later weer ingeruild zou hebben bij Swets.
Het E-nummer van dit schip was 2101169, en een registratienummer op een foto is 1928 BN 69(mogelijk is dit nummer niet compleet).
Bij voorbaat dank voor eventuele inlichtingen.
Groetjes, Jaap van der Wal.
wrijfhout schreef:Nog een paar mooie luxemotors, als eerste de Elwira, de ex Rio ex Hydra en nu weer Hydra, ingekort en wel.
Heeft de Elwira misschien in de 80 er jaren als thuishaven Vlaardingen gehad,naam van de schipper Lindhout? en stond er soms een ECHTE 4 pitter Industrie in?
Harry
Hou de vaart er in.
luxe motors
Hallo Arie.
dat kan de Industie 4 VD 6A is er in dat schip in 1972 in gezet?
Groeten Henk.
dat kan de Industie 4 VD 6A is er in dat schip in 1972 in gezet?
Groeten Henk.
luxe motors
Hallo Forum.
Vandaag de Hydra ( Luxe motor)
met eig.M.Thijssen van Amsterdam vertrek 09.00 uur op ons gemak
(230 toeren)naar Ridderkerk gevaren aankomst 17.30 uur, prachtige
reis en heerlijk weer er stonden langs het A.Dams rijnkanaal 2 visser
met het geluid( Symphonie) van de Industrie mee te dirigeren prachtig
om te zien en wie kwamen we o.a.tegen? juist Dieter de Piz Bernina
Ex. Impala
En nu werk aan de winkel?
Groeten Henk
Vandaag de Hydra ( Luxe motor)
met eig.M.Thijssen van Amsterdam vertrek 09.00 uur op ons gemak
(230 toeren)naar Ridderkerk gevaren aankomst 17.30 uur, prachtige
reis en heerlijk weer er stonden langs het A.Dams rijnkanaal 2 visser
met het geluid( Symphonie) van de Industrie mee te dirigeren prachtig
om te zien en wie kwamen we o.a.tegen? juist Dieter de Piz Bernina
Ex. Impala
En nu werk aan de winkel?
Groeten Henk