Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Alles over binnenscheepvaart
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Deze Ex Regina Alias Papalolo Mt Progress ligt nog steeds in Warri . Schip ging er in 2013 naar toe en werd een paar maanden laater gepakt en sindsdien in Warri geleegen . Na wat zoeken vond ik uit dat de eigenaar een Shipseller is en ben bezig wat meer uit te vinden van dit schip . En na een 5 jaar bezig geweest te zijn met dit topic word het nu wel zo dat ik er mee gaat stoppen op dit forum . Misschien af en toe een enkel plaatje nog . Oorzaak is dat ik zie dat ongeacht wat ik er op zet er zeer weing ofwel 0 reacties zijn . Ik zie wel op Fb dat eraltijd aardige reacties komen op iets wat men daar plaatst, af en toe ziet het er naar uit dat iedereen slaapt op dit forum . En resultaat word wel een geslooten Fb groep met dit onderwerp , wil demensen die door de jaaren gekeeken hebben bedanken.

https://www.efccnigeria.org/efcc/news/11 ... six-vessel
Bijlagen
Papalolo-2.jpg
Papalolo-2.jpg (49.69 KiB) 1754 keer bekeken
Papalolo-1.jpg
Papalolo-1.jpg (47.83 KiB) 1754 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Eemspoort
Berichten: 3162
Lid geworden op: 25 nov 2006 23:49
Locatie: Spijk (Gn), m/s Spartitaxus

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Eemspoort »

Op facebook blijf ik je foto's en informatie ook gewoon volgen, hoor. ;)
Zelf heb ik maar bar weinig toe te voegen, maar ik vind het wel interessant.
Joop Fromm
Berichten: 184
Lid geworden op: 18 apr 2006 09:46
Locatie: Rotterdam

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Joop Fromm »

Snap nog steeds niet waarom het plaatsen van foto's niet simpeler kan op het forum. Neem een voorbeeld aan Facebook. Daar kan het wel.
Gert Schouwstra
Berichten: 4579
Lid geworden op: 28 okt 2006 21:24
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Gert Schouwstra »

Tja dat weet ik ook niet, maar ik heb je altijd trouw gevolgd Martin.
Gert
- Varen is leven. -
Op mijn website https://aa-planadvies.nl/ vind je alles over mijn bedrijf.
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door k-k »

Jammer dat je er hier mee stopt Martin, maar je moet doen wat je hart je ingeeft. Heb het al die tijd gevolgd. Succes op Facebook. Gr. Klaas.
ronnie
Berichten: 189
Lid geworden op: 19 feb 2005 15:30
Locatie: Cuijk

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door ronnie »

Hoi Martin,
Ik volg je verhalen ook altijd.
Voordat je er helemaal mee stopt kun je dan een lijst plaatsen met de binnenvaart tankers die daarheen vertrokken zijn.
Gr Ronnie
Binnenvaarder
Berichten: 2461
Lid geworden op: 19 feb 2005 22:37
Locatie: Ridderkerk

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Binnenvaarder »

Martin,
Jammer dat je er mee stopt, lees / bekijk altijd je bijdrage. Er zijn 2 schepen naar deze regio gegaan waar mijn broer op heeft gevaren, vind het dus leuk om te kijken wat er zoal mee gedaan wordt.
Wat mij wel bevreemdt is dat je er mee stopt omdat er niet gereageerd wordt, onderaan je foto's kun zien hoeveel personen je bijdrages bekijken.
Als iedereen op iedere foto een reactie geeft wordt het wel een rommeltje is mijn idee.
Ik zou zeggen maak er iets moois van op FB (heb ik niet) en ga er vooral mee door.
mvg
Geert
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
Binnenvaarder
Berichten: 2461
Lid geworden op: 19 feb 2005 22:37
Locatie: Ridderkerk

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Binnenvaarder »

Even een paar foto's uit de goede jaren van de "Paulina" de ex "Perla Nera" voordat zij eventueel in de smeltoven verdwijnt :)
Waar gaat het oud ijzer in de smeltoven, China?
mvg
Geert
Bijlagen
P.N.4.jpg
P.N.4.jpg (187.38 KiB) 1600 keer bekeken
P.N.3.jpg
P.N.3.jpg (217.26 KiB) 1600 keer bekeken
P.N.2.jpg
P.N.2.jpg (136.5 KiB) 1600 keer bekeken
P.N.1.jpg
P.N.1.jpg (170.2 KiB) 1600 keer bekeken
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
v gilske
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 jan 2006 20:52
Locatie: waspik

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door v gilske »

Jammer dat je er mee stopt martin,ik heb dit topic met veel plezier gevolgd altijd. Ik kon er helaas niet heel veel aan toe voegen.
groeten marcel

Afbeelding
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Heb er nog eens over zitten denken en oorzaak is wel dat ik heel veel zoekt wat leuk kan zijn als er wat boven water komt en er af en toe iemand reageert met iets over de foto. Bijvoorbeeld die 2 scheepen in Senegal daar heb ik zeer veel uurtjes aan gebruikt die te vinden en als ik ze dan op het forum zet nul reacties . Ik denk niet dat die foto s Bv ooit boven water gekomen hadden. En veel van die andere foto s ook niet. Kan me ook voorstellen dat er veel mensen er niks aan vinden. Nu is het niet zo dat ik reacties verwacht voor iedere foto die op duikt maar afen toe wel om dit forum levendig te houden. Ik zie ook aantal kijkers op dit topic maar ik denk ook zo dat dit topic zeer veel boven aan geleegen heeft en de mensen maar kijken om dat er niet veel anders nieuw bij gekomen is. Met Facebook wacht ik nu nog want resultaat is dat deze 5 jaaren met dit topic dan gesplits word in 2 deelen 1 deel op het Forum en de rest op Facebook. En dat verlijd ook niet en ik gaat er dan toch mee door op het forum en hoop dat er eemr leven komt in de andre topics op het forum ook. En een paar fotos van de Perla Nera waar Geert eenpaar mooie foto s van plaatste in betere tijden
Bijlagen
Paulina ok 2018-1.jpg
Paulina ok 2018-1.jpg (70.34 KiB) 1492 keer bekeken
Paulina ok 2018-2.jpg
Paulina ok 2018-2.jpg (66.38 KiB) 1492 keer bekeken
Paulina ok 2018-3.jpg
Paulina ok 2018-3.jpg (63.74 KiB) 1492 keer bekeken
Paulina ok 2018-4.jpg
Paulina ok 2018-4.jpg (27.46 KiB) 1492 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Plaats reactie