Van de beheerder / moderatoren.

Alles over de zeevisserij
Beheerder

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Berichtdoor Beheerder » 14 nov 2014 10:39

Zoals al vaker gememoreerd in berichten van gebruikers staan er i.p.v. foto’s rode kruisjes en afbeeldingen als Afbeelding e.d. in bijdragen.
Niet alleen bij bestaande gebruikers leidt dit tot irritatie, ook nieuwe gebruikers verwoorden dit in mails aan de beheerder en moderatoren.
De reden van het niet meer zichtbaar zijn van de afbeeldingen zal zo langzamerhand wel bekend zijn en daarover hoeven we geen discussie meer te voeren.
In overleg met de moderatoren is besloten om op 15 december a.s. te beginnen met het verwijderen van de berichten met rode kruisjes e.d., die voor 1 januari 2012 zijn geplaatst.
Tot deze datum heeft iedereen de mogelijkheid niet zichtbare foto’s opnieuw in zijn bericht te plaatsen.
In tegenstelling tot een eerdere opschoonactie wordt niemand individueel benaderd om zijn foto’s te herplaatsen.

Ben.

Ben

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Berichtdoor Ben » 29 okt 2015 19:19

Aan de leden van het forum.

Recent zijn er door de eigenaar / technisch beheerder van het Scheepvaartforum maatregelen genomen waarvan ik van te voren niet op de hoogte ben gesteld en waar ik ook niet achter sta.

Dit heeft mij doen besluiten om na bijna 4 jaar met veel plezier administratief beheerder van het forum te zijn geweest te stoppen met deze functie.

Ben.

Terug naar “Visserijforum”