Diversen.

van: www.kustvaartforum.com
Mark

Re: Nieuwe foto gezocht voor Kustvaarforum!

Bericht door Mark »

Ik heb inmiddels een schitterende foto ontvangen van Huug. Het nieuwe plaatje is een aquarel van de Patricia, gemaakt door Evert. Deze zal als eerbetoon aan Jelle geplaatst worden.
Pieter S
Berichten: 170
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:04
Locatie: West-Terschelling

Re: Nieuwe foto gezocht voor Kustvaarforum!

Bericht door Pieter S »

Heel mooi Mark, ziet er goed uit en mag met recht als passend voor het kustvaartforum beschouwd worden.

Pieter
Eens werktuigkundige, altijd werktuigkundige
Jan Stolp
Berichten: 2240
Lid geworden op: 30 dec 2004 21:55
Locatie: IJlst

Re: Nieuwe foto gezocht voor Kustvaarforum!

Bericht door Jan Stolp »

Ziet er heel mooi uit!
Goed idee van Huug met een perfecte uitvoering van Mark, Evert niet te vergeten als maker van de aquarel.
Bedankt en groeten
Jan
A Vriend
Berichten: 602
Lid geworden op: 31 dec 2004 13:59
Locatie: Hoogeveen

Re: Nieuwe foto gezocht voor Kustvaarforum!

Bericht door A Vriend »

Pracht aquarel van een mooie kuster. Goed gekozen. Vr gr Ab
Wie goed doet
Goed ontmoet
Huug
Berichten: 849
Lid geworden op: 30 dec 2004 11:15
Locatie: Arkel
Contacteer:

Re: Nieuwe foto gezocht voor Kustvaarforum!

Bericht door Huug »

Mooi!! En heel passend als eerbetoon !
Huug

Afbeelding

De wereld is rond en dat istie al lang!

https://www.shipspotters.nl
Jan van der Doe
Berichten: 8531
Lid geworden op: 30 dec 2004 16:02
Locatie: Fergus, ON
Contacteer:

Re: .Diversen.

Bericht door Jan van der Doe »

Afbeelding

uit de "Havenkrant" maart 2011
Vriendelijke groet
Jan.


Varen is noodzakelijk
Leven niet
A Vriend
Berichten: 602
Lid geworden op: 31 dec 2004 13:59
Locatie: Hoogeveen

Re: .Diversen.

Bericht door A Vriend »

Afbeelding
foto K.H. Hernried
Tattoo is soms ware kunst. Dit is mooier dan van tegenwoordig.
Heb geregeld zitten wachten op Katendrecht of in Antwerpen, als iemand weer genoeg gedronken had en dan zonodig een tattoo moest.
Maar mijn lijf is schoon gebleven. Vr gr Ab
Wie goed doet
Goed ontmoet
gerard tenerife

Re: .Diversen.

Bericht door gerard tenerife »

Maar mijn lijf is schoon gebleven.
Het mijne ook Ab, mijn groot vader zat er vol mee, zeilschepen, Harten, de naam van mijn Grootmoeder enz. Toen ik dus ging varen, beloofde hij mij, dat als ik ooit een tatoeering had, hij mijn pootjes zou breken. Ik ben hem nog altijd dankbaar.
mvg Gerard.
Theo Horsten
Berichten: 996
Lid geworden op: 30 dec 2004 16:14
Locatie: Noord-Griekenland
Contacteer:

Re: .Diversen.

Bericht door Theo Horsten »

Tja, ik ben daar ook altijd vrij van gebleven. Wel eens mee geweest als iemand anders zich liet tatoeëren, maar nooit ook maar de minste aandrang gevoeld om dat ook te laten doen. Aan de andere kant heb ik met mensen gevaren die dat met volle overgave en bij hun volle verstand lieten doen omdat ze het werkelijk mooi vonden. Klaas Verwey was bijvoorbeeld zo iemand. Ik had hem aan boord toen hij voor het eerst naar zee ging en heb ook later nogal eens met hem gevaren, toen hij bootsman was. Die zocht werkelijk de beste tattoo artiesten uit en betaalde veel geld voor wat hij een mooie tatoeage vond. In Hull schijnt ook een bekende te zitten, die zat er althans in vroeger jaren, en ik weet nog dat Klaas daar speciaal naartoe ging en ons de volgende dag vol trots zijn nieuwe aanwinst toonde.

Ach, de vroegere Deense koning zat er immers helemaal onder? Van net onder zijn boordje tot aan zijn polsen en zowel aan voor- als achterzijde van zijn lichaam. Ieder zijn meug, zullen we maar zeggen.
Heel eerlijk gezegd: een mooie, klein tattoo bij een vrouw op een daartoe geschikte plaats heeft wel wat...
Dat zie ik liever dan een matroos met getatoeëerde armen. :D
Maar ook dat is uiteraard een kwestie van smaak.
Hoe die makker op de Oranjeborg in het echt heette, weet ik niet meer - Geert huppeldepup, geloof ik - maar hij ging door het leven als "VOL HEINEKEN" want dat stond met forse (hoofd)letters op zijn (te) dikke buik. :shock:
gerard tenerife

Re: .Diversen.

Bericht door gerard tenerife »

de vroegere Deense koning
was dat de gene die op de " Grosze Freiheit" het leven liet?

Het staat natuurlijk geweldig "Macho" en daar houden ze hier in Spanje wel van, de Spaanse mannen zijn de eenigste in de wereld die op het strand nog "Speedo s " dragen. (dan lijkt het wat groter) volgens de buurvrouw dat is.

mvg Gerard
Plaats reactie