Op zoek naar bemanningsleden e.d.

van: www.kustvaartforum.com
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Re: Op zoek naar (oud) bemanningsleden.

Bericht door Wrijfhout »

Via Pieter Klein kreeg ik onderstaande oproep van Chantal Ymker die op zoek is naar het zoontje / de zoon van kapitein/eigenaar Hendrik Buitenwerf die in 1966 met zijn schip BUKA in het Westerdok in Amsterdam lag. De tekst geeft voldoende weer wat de bedoeling van de drie foto's is. Kent iemand de gezochte persoon?

gr. Harry
Misschien kan je me helpen.
Ben momenteel foto’s van mijn opa aan het scannen van de schepen die bij hem in het Westerdok hebben gelegen.
Hierbij kom ik ook de foto’s van het schip Buka tegen, die ik heb bijgsloten. Hierop staat echter ook het zoontje van de Kapitein van het schip.
Lijkt me echter wel leuk als ik ze aan de persoon zelf zou kunnen geven. Achterop de foto’s staat Kapitein Buitenweg (moet zijn Buitenwerf) maar ook Kampman en de stad Groningen. Ook staat er nog Nov. 1966 L.C.T. of L.E.T..
Enig idee of een suggestie wie me kan helpen om de foto’s bij de familie te krijgen?

Groetjes,
Chantal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mocht iemand suggestie's hebben, laat mij het weten dan zal ik het doorgeven aan Chantal.
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
jans
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 jan 2007 23:40

Re: Op zoek naar (oud) bemanningsleden.

Bericht door jans »

Ynze Buitenwerf is directeur bij Seatrade

Gr. Jans
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Re: Op zoek naar (oud) bemanningsleden.

Bericht door Wrijfhout »

Bedankt Jans, ik zal het doorgeven,

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
piet opdam

muller internatio schepen

Bericht door piet opdam »

ik ben op zoek naar bemanningsleden ms walenburgh /aardenburgh /oostenburg / batavier vijf
perode 1965 t/m1971 of evt foto bvd Piet
groninger

bemanning Paraat

Bericht door groninger »

1956 heb ik gevaren op de kustvaarder Paraat. Het schip was van Holwerda rederij.
Mijn naam is Piet Smid en ik was benieuwd of er nog bemanningsleden uit die tijd zijn. De namen ben ik grotendeels kwijt. Wel nog Koos Westra uit Kommerzijl, Wim Smit uit Stadskanaal. De stuurman kwam uit Rotterdam en de machinist uit de prov.
Groningen en er was een Amsterdammer, naar ik meen Bram. Kent u nog iemand?
Met Gr.
gk wolf

netty

Bericht door gk wolf »

mijn naam is geert wolf uit Rotterdam heeft op de Netty Kustvaarder gevaren was 15 jaar wie heeft er nog foto van binnen en buiten Kapitain was Boersma in de jaren 1965 wie kan mij helpen was leerling kok
Bert
Berichten: 2376
Lid geworden op: 30 dec 2004 18:08
Locatie: Delfzijl

Re: netty

Bericht door Bert »

Alles over de ""NETTY" op onderstaande link.

https://www.shipspotters.nl/viewtopic.php?f=17&t=382

Bert.Romeling.
timtim
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2010 12:48

Op zoek naar personen

Bericht door timtim »

Ik ben op zoek naar Cees Wieringa uit Groningen, hij voer als matroos op de Tycha rond 1967. Hij had het diploma leerling stuurman.
Ik ben ook nog op zoek naar Jan Schuurman, hij was kok en kwam volgens mij uit Wolvega of Steenwijk. Zijn vader had een slagerij. Ik voer met hem in 1968 op de Spirit.
Ik hoop dat ze boven water komen.
Degene die ze zoekt ben ik, Piet Jochems.
compass

Re: Op zoek naar (oud) bemanningsleden.

Bericht door compass »

Hallo Piet,

Cees woont nu in Julianadorp.
Tel. 0223-643376

Grt,
Bert de Boer
timtim
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2010 12:48

Re: Op zoek naar (oud) bemanningsleden.

Bericht door timtim »

Beste Bert,
Hartelijk bedankt voor je snelle reactie. Ik heb geprobeerd Cees te bellen (vanuit Zweden waar ik nu woon), maar het nummer is niet in gebruik zegt de telefoniste. Ik geef hier mijn e-mailadres zodat Cees mij kan mailen als hij dat zou willen.
Hartelijke groet,
Piet Jochems
Plaats reactie