Rederij B.R.T.

johnnyneij
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 sep 2005 18:03
Locatie: KRUIBEKE ( Belgie)

Rederij B.R.T.

Bericht door johnnyneij »

Mijn vraag is de volgende; Zijn er nog mensen die foto's hebben van de schepen van de rederij B.R.T. en die hadden allemaal een nummer.
B.R.T 1 tot 45.
Die firma heeft bestaan van 1969 tot 1972.
Binnenvaart
Berichten: 28408
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:05
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door Binnenvaart »

Het zijn geen foto's uit die jaren,maar beter iets als niets.

Fritske , 80,01 , 8,20 x 2,52 , 1091 ton , Bouwjaar 1956 , Werf St. Pieter in Hemiksem in Belgie , 750 pk MWM , ex Fluviale 41 , ex BRT 5 , ex Navex 5 , ex Bo Bo , ex Vertrouwen , ex Marte Meo , ex Arieda , eigenaar De Vroom Scheepvaart in Eindhoven , ENI 02315195

Afbeelding

Afbeelding
Altijd het laatste binnenvaartnieuws.
fred kuyper

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door fred kuyper »

hoi Johnny,als het goed is heb ik ook foto,s van deze schepen.Wel niet veel maar ik ben momenteel alles aan het nakijken en scannen.Je ziet vanzelf wel wat komen.
Gr.Fred
Binnenvaart
Berichten: 28408
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:05
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door Binnenvaart »

Naval Rupelmonde in Rupelmonde ( België ) , 465 MWM , ex Maas , ex Laufenburg , ex Rheinunion 21 , ex Elbe , ex BRT 41 , ex Confiance , ex Condor , ex 3 x Jadi , ex Rodeo , eigenaar M. Ysebaert in Deurne , ENI 06003084.

Gebouwd als motorvrachtschip voor Zwitserse rekening, maar vanwege de oorlog eerst zonder motor met een tijdelijke naam onder Belgische vlag gebracht.

Foto gemaakt door Alain Dooms van Tugspotters

Afbeelding
Altijd het laatste binnenvaartnieuws.
Pieter Boers
Berichten: 1032
Lid geworden op: 30 dec 2004 22:28
Locatie: Streefkerk

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door Pieter Boers »

Johnny Ney stuurde mij de volgende foto´s met het verzoek om deze hier te plaatsen.

Navex 11

Afbeelding

Navex 13

Afbeelding

Afbeelding

B R T 4

Afbeelding

B R T 5

Afbeelding


Pieter
Groeten,

Pieter


Afbeelding
Pieter Boers
Berichten: 1032
Lid geworden op: 30 dec 2004 22:28
Locatie: Streefkerk

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door Pieter Boers »

B R T 6

Afbeelding

Afbeelding

B R T 9

Afbeelding

B R T 15

Afbeelding
Groeten,

Pieter


Afbeelding
Pieter Boers
Berichten: 1032
Lid geworden op: 30 dec 2004 22:28
Locatie: Streefkerk

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door Pieter Boers »

B R T 22

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

B R T 23

Afbeelding

B R T 24

Afbeelding
Groeten,

Pieter


Afbeelding
Pieter Boers
Berichten: 1032
Lid geworden op: 30 dec 2004 22:28
Locatie: Streefkerk

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door Pieter Boers »

B R T 25

Afbeelding

Afbeelding

B R T 31

Afbeelding

B R T 34

Afbeelding


Afbeelding


Dat waren ze.

Groeten,

Pieter
Groeten,

Pieter


Afbeelding
hagens
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2009 09:53

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door hagens »

johnnyneij schreef:Mijn vraag is de volgende; Zijn er nog mensen die foto's hebben van de schepen van de rederij B.R.T. en die hadden allemaal een nummer.
B.R.T 1 tot 45.
Die firma heeft bestaan van 1969 tot 1972.
Ben zelf in het bezit van de ex. BRT 6 nu genaamd Ambulant te bewonderen op www.shipphoto.nl voorts kunt u altijd langskomen als u graag wil kijken wij hebben de MWM er nog in staan een nieuwe voorwoning en de zijden van de achterroef vernieuwd, hogere den en friesche kap luiken met hydraulische luikenwagen
Wij lossen soms niet vaak in Merksem als u wil kijken mailt u mij maar van het weekend liggen we in Houten bij Utrecht
johnnyneij
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 sep 2005 18:03
Locatie: KRUIBEKE ( Belgie)

Re: schepen v/d rederij B.R.T.

Bericht door johnnyneij »

hagens schreef:
johnnyneij schreef:Mijn vraag is de volgende; Zijn er nog mensen die foto's hebben van de schepen van de rederij B.R.T. en die hadden allemaal een nummer.
B.R.T 1 tot 45.
Die firma heeft bestaan van 1969 tot 1972.
Ben zelf in het bezit van de ex. BRT 6 nu genaamd Ambulant te bewonderen op https://www.shipphoto.nl voorts kunt u altijd langskomen als u graag wil kijken wij hebben de MWM er nog in staan een nieuwe voorwoning en de zijden van de achterroef vernieuwd, hogere den en friesche kap luiken met hydraulische luikenwagen
Wij lossen soms niet vaak in Merksem als u wil kijken mailt u mij maar van het weekend liggen we in Houten bij Utrecht
Het schip dat hier getoond word als AMBULANDT is een omgebouwd sleepschip. Maar zeker niet de oude B R T 6 ofwel de bouwnaam FLUVIALE 42 en gebouwd in Hemiksem.
Plaats reactie