Verenigde Tankvaartrederij.

k-k
Berichten: 6000
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: Verenigde Tankvaartrederij.

Bericht door k-k »

Bertus, Een hoop foto's zijn verdwenen. Deels omdat de providers waar de foto's zijn gestald daar een vergoeding voor willen hebben. Photobucket, waar mijn foto's staan heeft ze geblokkeerd en wil, om ze voor derden zichtbaar te maken, jaarlijks een vergoeding van honderden dollars. Dat gaat hem dus niet worden. Daarom op het Forum mijn meeste plaatjes direct bij het Forum gestald. Daar kun je per bericht maar 8 plaatjes bijvoegen.
Wrijfhout heeft bijna alle plaatjes weggehaald. Die werden van het Forum geplukt en ergens anders weer geplaatst. Jammer, maar het is niet anders. Een enkele keer zie ik ook wel dat foto's door mij geplaatst ergens anders opduiken. Als iemand daar plezier in heeft moet hij het maar doen en als ik het zie reageer ik daar dan iets minder vriendelijk op. Hoop dat het zo iets duidelijker is. Ligt dus niet aan jouw inlogmanier. Gr. Klaas.
Rob de Vries
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 sep 2005 15:06
Locatie: Amstelveen

Re: Verenigde Tankvaartrederij.

Bericht door Rob de Vries »

Van mij zie ik ook plaatjes op een andere site terug, vooral een foto van de mts Vinkenveen die aan het laden is bij de mobiel in Amsterdam, het was een foto 18 x 24 cm die ik dan destijds aan Dirk Vet had gegeven (zelf heb ik hem ook natuurlijk) en uit eindelijk bij Arie Vogelaar terecht is gekomen
k-k
Berichten: 6000
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: Verenigde Tankvaartrederij.

Bericht door k-k »

Sommigen nemen het niet zo nauw Rob. Maar je kunt er vergif op innemen dat als je iets op internet zet, anderen ermee aan de haal gaan. Een schrale troost dat het dan wel een mooie foto moet zijn. Hieronder nog een tweetal plaatjes van VT-ers/ex Haasjes, die naar Nigeria zijn gegaan. Kreeg ze van ex collega Jos Vermeeren. Als kinderen kwamen we elkaar bij de Haas al tegen. Later in overall bij een raffinaderij in Europoort. Die club heeft de Vinkeveen vroeger ook veel werk voor gedaan. Maar dan vanaf het hoekje op de 2e Petroleumhaven. Op pagina 289 staat een verhaal daarover van Harm Jager. Gr. Klaas.
img036a.jpg
img036a.jpg (296.52 KiB) 2103 keer bekeken
img037a.jpg
img037a.jpg (351.68 KiB) 2103 keer bekeken
Bertus Koekkoek
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:24

Re: Verenigde Tankvaartrederij.

Bericht door Bertus Koekkoek »

Okay bedankt voor de info
Arie
Berichten: 2010
Lid geworden op: 01 jul 2005 20:33
Locatie: Spijkenisse

Re: Verenigde Tankvaartrederij.

Bericht door Arie »

Rob de Vries schreef: 24 nov 2017 17:02 Van mij zie ik ook plaatjes op een andere site terug, vooral een foto van de mts Vinkenveen die aan het laden is bij de mobiel in Amsterdam, het was een foto 18 x 24 cm die ik dan destijds aan Dirk Vet had gegeven (zelf heb ik hem ook natuurlijk) en uit eindelijk bij Arie Vogelaar terecht is gekomen
Klopt helemaal Rob,
Ik heb ooit een dag op de Vinkeveen afgelost bij Dirk Vet en Dirk Vet zijn zoon Jan Vet is heden ten dagen nog steeds een collega van mij, via Jan Vet heb ik de foto van Dirk Vet te leen gehad en mogen plaatsen op het forum.

Gr. Arie
Hou de vaart er in.
Rob de Vries
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 sep 2005 15:06
Locatie: Amstelveen

Re: Verenigde Tankvaartrederij.

Bericht door Rob de Vries »

Ik heb waarschijnlijk ook Jan op de foto toen hij nog klein was, hier liggen we bij Jan Dekker samen met de Holmsand hars te lossen.
Afbeelding
Bertus Koekkoek
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:24

Re: Verenigde Tankvaartrederij

Bericht door Bertus Koekkoek »

dw v/d Veen schreef: 14 apr 2011 22:21 Bij deze de foto's van het schaalmodel van de veeningen had niet zoveel tijd om er meer op te zetten mischien van de week nog :)
groeten wouter jr

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bertus Koekkoek
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:24

Re: Verenigde Tankvaartrederij

Bericht door Bertus Koekkoek »

dw v/d Veen schreef: 14 apr 2011 22:21 Bij deze de foto's van het schaalmodel van de veeningen had niet zoveel tijd om er meer op te zetten mischien van de week nog :)
groeten wouter jr

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bertus Koekkoek
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:24

Re: Verenigde Tankvaartrederij.

Bericht door Bertus Koekkoek »

Is deze te koop???
k-k
Berichten: 6000
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: Verenigde Tankvaartrederij.

Bericht door k-k »

Iemand in Zeeland bouwt ze op bestelling. weet alleen geen prijs. Gr. Klaas.
IMG_4790a.jpg
IMG_4790a.jpg (135.41 KiB) 1807 keer bekeken
Plaats reactie