Wie weet?

Alles over binnenscheepvaart
henk-j
Berichten: 318
Lid geworden op: 03 jan 2005 21:51
Locatie: Drente

Re: Wie weet?

Bericht door henk-j »

Ahoy Gert,

Vriendelijk dank voor de info over de S.S. Oldambt, op de foto links onder is het schip als Stroobos 1.

mvg. Henk-J :wink:
Mvg. Henk-J
Afbeelding
listerfan

Gezocht Lister SL3 keerkoppeling

Bericht door listerfan »

Hallo ik ben op zoek naar een keerkoppeling voor een luchtgekoelde lister SR3 motor. Liefst compleet met aanbouwhuis en 2:1 reductie. Wie kan me helpen?
Met vriendelijke groet, Listerfan
burney

Druppelplaat

Bericht door burney »

Ik ben op zoek naar druppelplaat om een nieuw stuk dek mee te maken voor mijn luxe motor "Vertrouwen".
Druppelplaat. dus met ronde nopjes , dus geen traanplaat.
Wie weet zoiets te vinden, liefst nieuw als het niet anders kan gebruikt.


BVD

Grt,
Eric

https://www.facebook.com/pages/Luxe-Mot ... 6628568376
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: Wie weet?

Bericht door Westeind »

IK denk dat je dit bedoeldt? ,
Afbeelding
dit is bij mn buurman, ik denk dat als je het nieuw niet krijgen kan er bij de sloper wel aan te komen is ,maar dan zal je het van tevoren denk ik wel aan moeten geven anders knippen ze het mee aan bonken ben ik bang :wink:

grt Bram
vaar om te leven (niet andersom)
burney

Re: Wie weet?

Bericht door burney »

Inderdaad dat is wat ik zoek.
visje

Re: Wie weet?

Bericht door visje »

het is veel werk wij hebben een stukje van 50 bij 50 nagemaakt
nopjes door mijn mede hobby ist opgelast toen met een schuur schijf afgeschuurd je ziet geen verschil
maar het is veel werk maar te doen

gr marten
Tim76
Berichten: 1981
Lid geworden op: 01 mei 2008 23:51
Locatie: Vianen

Re: Wie weet?

Bericht door Tim76 »

Waag eens een belletje of mailtje naar de Museumwerf in Vreeswijk. Ik heb even geen overzicht wat voor materiaal we momenteel hebben staan, maar het zit vrij regelmatig in het assortiment :wink:

Groeten van Tim
Allen
Berichten: 629
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:44
Locatie: Tukkerlaand

Re: Wie weet?

Bericht door Allen »

Op het Kustvaartforum - topic "Wie weet" heb ik een vraag gesteld omtrent de werf FERNHOUT te Smilde.

>>> HIER
Grtn @Allen
willie
Berichten: 327
Lid geworden op: 09 dec 2009 17:08
Locatie: Raamsdonksveer

Re: Wie weet?

Bericht door willie »

Geachte collega,s 2 vragen 1e) Wie kent of heeft er een foto van de ;Emma; van Th Oli(e)slager(s) moet een klein kempenaartje zijn geweest met thuishaven van de zuiderwal ???????
2e) In 1963 spits ;St. Antonius ; Verkocht met 70pk MWM 600 Omw. , alleen een woonstuurhut , ronde ijzeren luiken , met een groot achter roer , richting Zwolle verkocht. Later zou er waarschijnlijk een 150 pk MAN toerenmaker in zijn geplaatst. De spits had een klein waaiersteventje. Dat helpt misschien nog een beetje . Bij voorbaat mijn vriendelijke dank.
Gr. Willie

Die wind zaait, zal storm oogsten.
willie
Berichten: 327
Lid geworden op: 09 dec 2009 17:08
Locatie: Raamsdonksveer

Re: Wie weet?

Bericht door willie »

Een toe stemming vraag ; Voor wat copy foto,s te mogen gebruiken voor de prive sait van de afstammelingen zuiderwal, Daar is al even geleden wat opgestart om schepen die van de zuiderwal een thuishaven hebben gehad (Lith- Bergen op Zoom) te verzamelen. De toestemming graag van alle Spotters Dhr. Wrijfhout (Harry d. Groot) en andere invullers of aan gevers van foto. Bij voorbaat mijn vriendelijke dank.
Gr. Willie

Die wind zaait, zal storm oogsten.
Plaats reactie