Wie weet?

Alles over binnenscheepvaart
Kees Keijzer

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door Kees Keijzer »

Kees, het moet daar zijn, ben zelf ook aan het zoeken geweest en het is bij Breda op de Mark tussen de Krouwelaarhaven en het Markkanaal.
Groet, Kees.
Als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zo als het gaat.
Afbeelding

Westeind

Re: Wie weet?

Bericht door Westeind »

Ik heb de indruk dat ze ook op de amer vissen en in de buurt van geertruidenberg?
vaar om te leven (niet andersom)

Kees Keijzer

Bericht door Kees Keijzer »

Ze wisten zelf ook niet waar ze waren dacht ik, op dat brede water spraken ze over het Haringvliet.
Groet, Kees.
Als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zo als het gaat.
Afbeelding

k-k

Bericht door k-k »

Had de indruk dat men de kijker bewust om de tuin leidde, om zo de visstekken niet te hoeven delen. In ieder geval weet Christophe nu waar hij moet zijn. Gr. Klaas.

christophe1976

Bericht door christophe1976 »

Beste Kees, Klaas,Jan,...

Dank U voor de goeie informatie. Ik weet nu inderdaad waar ik moet zijn. Nogmaals dank hiervoor. Als ik er ben gaan vissen en vis vang zal ik een foto posten. Zodat jullie het resultaat zullen zien.

Catch and relaese.

Met vriendelijke groeten
Knockaert Christophe

Merwede1969

Bericht door Merwede1969 »

Beste Christophe blijf AUB zover mogenlijk van de Beroeps vaart vandaan, op 6 september was ik aan boord van een koppelverband containers aan het laden in Oosterhout in de Amertak , daar was iemand aan het vissen in een Drijfband voor de helft boven water recht tegen over ons voor de kop van een schip dat net leeg was gekomen die wil naar zijn stuurhut gaan om zijn kopschroef te starten en weg te varen , wij aan het gillen om aandacht van die schipper te krijgen , gelukkig stond zijn marifoon aan en gaf aanwoord . eerst de visserman weg daarna weg gevaren gelukkig goed afgelopen. , toen wij vol waren 2 hoog voor de bruggen alles naar beneden stuurhut , masten , een schipper van ons naar voren om te kijken of er nog meer vissers zijn en ja hoor door de 1 ste brug vanaf Oosterhout weer een Bant visser, gelukkig iemand voorop . en wij hadden overal cameraas maar ze ziet ze te laat , nu wilde ik dit even kwijt omdat ik deze reactie las van een sportvisser groetjes Chris Cornet

Binnenvaarder

Bericht door Binnenvaarder »

Was zaterdag j.l. in A'dam, zag deze bij de ex NDSM liggen. Is deze zo gebouwd of verbouwd, zag in de schoorsteen iets van JR staan.
Mvg.
Geert
Bijlagen
Amstel.jpg
Amstel.jpg (190.96 KiB) 418 keer bekeken
Amstel...jpg
Amstel...jpg (99.09 KiB) 418 keer bekeken
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)

Gert Schouwstra
Contacteer:

Bericht door Gert Schouwstra »

De BOTEL AMSTEL is in 1992 besteld bij scheepswerf Peters in Kampen, 110 meter lang, als vervanging van de Botel Mermaid die maar 70 meter was. De eigenaars waren Jan & Linda Raadschelders, dus daar komt JR vandaan.
Gert
- Varen is leven. -
Mijn website https://aa-planadvies.nl/ is helemaal vernieuwd.

pieter53
Contacteer:

Bericht door pieter53 »

Er is toen heel wat over te doen geweest.
Kranten artikel
Pieter Klein, Ede
Afbeelding
Taal is de moeder van ALLE wetenschappen.

Gert Schouwstra
Contacteer:

Bericht door Gert Schouwstra »

Ja, hij moest naar Amsterdam, twee jaar voordat de Willem Alexandersluis klaar was. Dat was nog wel een dingetje.
Maar Geert, het is dus gewoon een ponton waar een hotel op gebouwd is. Niet gebouwd om zelf te varen.
Gert
- Varen is leven. -
Mijn website https://aa-planadvies.nl/ is helemaal vernieuwd.

Plaats reactie