Filmpjes.

Alles over binnenscheepvaart
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Bericht door Wrijfhout »

Een laatste compilatie van het filmpje over de Midden Rijn. Stap aan boord van een sleep en vaar mee door het Gebergte achter de raderboot. Vergeet niet het geluid aan te zetten.

Klik HIER om te kijken.

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
maarpol
Berichten: 7273
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Film

Bericht door maarpol »

Vond een stukje ouwe film maar de kvaliteit is zo zo , maar Harry schreef

Let niet teveel op de slechte kwaliteit. Ogen half dichtgeknepen en je merkt er niets van...

Maar by dit stukje film wil ik aanbevelen om een paar borreltjes te drinken voor je er naar kyk en dan word hy waarschynlyk mooi.

https://s124.photobucket.com/albums/p16/ ... r_1909.flv

Martin
maarpol
Berichten: 7273
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Rhine

Bericht door maarpol »

Hier nog eentje die wat beeter is Met de titel Rhineboat Trip 1954.


https://video.google.com/videoplay?docid ... searchfeed

Voor de geen die geduld hebben tot en met een stukje van de radarboot Friedrich Hasche.


Martin
koert

konvooivaart Amstelstroom

Bericht door koert »

Ik heb hier nog een film liggen die van video overgezet is op dvd. Het gaat over het mts Amstelstroom in konvooivaart over het IJsselmeer en door Friesland/ Groningen.
De film is alleen 980 mb groot en ik weet niet hoe ik dit ergens plaatsen kan. Film duurt ongeveer een half uurtje.
Erg leuk gemonteerd met stukjes uit het acht uur journaal ertussendoor etc.
Als iemand een suggestie heeft om dit openbaar te maken hoor ik het graag.

Groeten Koert

en natuurlijk een foto van de Amstel erbij...


Afbeelding[/img]
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Bericht door Wrijfhout »

Waarschijnlijk moet jouw dvd eerst nog worden 'geëncrypt', dat doe ik met DVD-ENCRYPTER daarna kan ik hem inlezen in Studio 9 van Pinnacle en vervolgens verklein tot een formaat dat hantweerbaar is voor o.a. Youtube. Maar bij een film van een half uur blijft er, schat ik, nog gauw een Mb of 50 over....

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
jannuh
Berichten: 466
Lid geworden op: 31 dec 2004 06:22
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door jannuh »

Harry, die DVDdecrypter, maakt die AVI van de VOB bestanden??

Met Windows Moviemaker kun je ook avi als basis gebruiken, als de film klaar is kun je hem b.v. als WMV opslaan.
Dat Pinnacle is koopsoftware, wat voor een eenmalige film overzetten weer wat veel van het goede is??
gr., jannuh
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Bericht door Wrijfhout »

Hij maakt er volgens mij MRG bestanden van. Normaal leest Studio 9 AVI bestanden maar deze MPG bestanden kan hij ook inlezen.

Ik rommel maar wat aan maar het resultaat is zoals je het hebt gezien.

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
jannuh
Berichten: 466
Lid geworden op: 31 dec 2004 06:22
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door jannuh »

Bedankt Harry.

Nou MPG bestanden kan WinMovieMaker ook mee overweg, anders heb je nog altijd RAD Video Tools, converteert van alles naar alles..
gr., jannuh
Mennojan

Bericht door Mennojan »

wrijfhout schreef:Waarschijnlijk moet jouw dvd eerst nog worden 'geëncrypt', dat doe ik met DVD-ENCRYPTER daarna kan ik hem inlezen in Studio 9 van Pinnacle en vervolgens verklein tot een formaat dat hantweerbaar is voor o.a. Youtube. Maar bij een film van een half uur blijft er, schat ik, nog gauw een Mb of 50 over....

gr. Harry
De filmpjes op YouTube! hebben een limiet van 100 mb of 10 minuten speeltijd. :wink:
koert

Bericht door koert »

zie nu ook dat een film max 10 minuten mag gaan duren. dus een film van een half uur is te groot.
Maar we komen er wel uit. Bedankt voor alle tips
Plaats reactie