Personen gezocht.

Alles over binnenscheepvaart
klipper
Berichten: 1314
Lid geworden op: 03 jan 2010 18:10

Re: Wormerveerse schipperij

Bericht door klipper »

ms Trots Alles ligt of lag in Amsterdam omg scheepvaart museum bij de tunnel. Gr
sodummer

Re: Personen gezocht

Bericht door sodummer »

Ik ben op zoek naar Broer Panman vroeger van het aakschip Carolina 165 ton
later heeft hij een kustvaardertje gehad en de verschansing er af gebrand: hij voer veel met oudijzer naar de Ruhr.
Vermoedelijk is hij in Rotterdam aan de wal gegaan maar verdere gegevens zijn mij niet bekend.
Broer Panman zal ongeveer tegen de 80 zijn.
Hoop op gegevens
Tinus
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Re: Personen gezocht

Bericht door Wrijfhout »

sodummer schreef:Ik ben op zoek naar Broer Panman vroeger van het aakschip Carolina 165 ton, later heeft hij een kustvaardertje gehad en de verschansing er af gebrand: hij voer veel met oudijzer naar de Ruhr. Vermoedelijk is hij in Rotterdam aan de wal gegaan maar verdere gegevens zijn mij niet bekend. Broer Panman zal ongeveer tegen de 80 zijn. Hoop op gegevens
Tinus
Afbeelding
Dan zal dit het bewuste kustertje met afgebrande verschansing van Broer Panman wel zijn.

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
Ben
Berichten: 10399
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:46
Locatie: Goutum

Re: Personen gezocht

Bericht door Ben »

@Harry, die Carolina komt me zo bekend voor, maar welke oude kuster is het?
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Re: Personen gezocht

Bericht door Wrijfhout »

Gebouwd als Delta, later Hendrik-B. Hij staat op de site van Jelle abusievelijk als Caroline vermeldt.

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
Ben
Berichten: 10399
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:46
Locatie: Goutum

Re: Personen gezocht

Bericht door Ben »

@Harry, bedankt. Ze ligt daar wel op een voor mij heel herkenbare plaats. Vlak voor mijn ouderlijk huis.
Engelbert

Re: Personen gezocht

Bericht door Engelbert »

Hallo Tinus,
Broer Panman woont op het Noordereiland in Rotterdam.
Hij heeft tot aan zijn pensioen bij de EWT gewerkt in de havenploeg.
Mocht dit niet voldoende zijn, moet je het even laten weten, dan ga ik verder informeren.
Mijn broer heeft nml met hem samen gewerkt
sodummer

Re: Personen gezocht

Bericht door sodummer »

Hallo Engelbert
Bedankt voor je medewerking, ik heb Broer Panman aan de telefoon gehad, het gaat hem wel goed na een jaar ziekenhuis en operaties.
Nogmaals bedankt en tot een volgende keer.

Tinus
Bert-Maarssen

Ik zoek Nico Spithorst

Bericht door Bert-Maarssen »

Ik zoek Nico ivm dat ik een mail gehad hebt van hem, over zijn vader, en het schip waar ik samen met Nico zijn vader op gevaren hebt.
Ik heb Nico daarop terug gemaild, maar tot nu geen reactie meer gehad, weet dus niet of die mail aan gekomen is.
Aan Nico zijn vader heb ik heel veel te danken gehad.
Nico schijnt nog foto,s uit die tijd te hebben, van dat schip.
Ik weet dat Nico bij sleepdienst Amsterdam werkt, maar voor de rest..........
grutje

oud schippers pont Sluiskil kanaal Gent-Terneuzen gezocht?

Bericht door grutje »

neem even contact op met (lvanhecke@zeelandnet.nl) Loek van Hecke voor de namenlijst als dit u bekend is of mensen weet die op deze lijst kunnen voorkomen?
De pont zoekt vrijwilligers, anders dreigt ie te verdwijnen.

https://www.everyoneweb.com/sluiskilpont/
Plaats reactie