Zuid Willemsvaart

Alles over binnenscheepvaart
gerard

Bericht door gerard »

Een rood en groen licht onder elkaar betekend dat de sluis gereed gemaakt wordt en dat er niets uit komt.
Gerard
anton5
Berichten: 305
Lid geworden op: 07 jan 2005 14:44
Locatie: Roden

zuid willemsvaart

Bericht door anton5 »

Ja Gerard je hebt gelijk, ik was te snel met m'n tekst. Onderstaande foto had ik in ieder geval ook nog willen plaatsen om te laten zien dat alles goed was afgelopen maar dat slaat in dit geval nergens meer op.
Maar even goed toch wel aardige plaatjes, vindt je niet?
Tijd tussen de foto's:
foto 1 15-3-2005 / 16:25:16 foto 2 15-3-2005 / 17:33:43

Gr. Wim

Afbeelding
Beting
Berichten: 262
Lid geworden op: 12 mar 2005 16:46
Locatie: Limburg

Bericht door Beting »

Ha Wim.
Het zijn inderdaad hele mooie foto"s.Het zijn de spitsen van vroeger niet meer,met radar en zoveel motor vermogen.Op de achtergrond dacht ik de stuurhut van de Tico te zien misschien ook wel een foto waardt.Ga vooral door met foto"s maken ze zijn zeer goed van kwaliteit.
Gerard.
Beting
Berichten: 262
Lid geworden op: 12 mar 2005 16:46
Locatie: Limburg

Bericht door Beting »

Wim hier ben ik weer.Tussen de sluis en beton centrale zie ik een brug liggen,hoeveel jaar ligt die er al?Ik ben al jaren niet meer in sHertogenbosch geweest.
Gerard.
Binnenvaart
Berichten: 28539
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:05
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Binnenvaart »

Tico is vanmorgen in Lith afgeschut geladen,had wel mijn fototoestel bij mij,alleen de batterijen lagen thuis,ik heb de hele week vroege dienst dus misschien zie ik hem nog wel.

groeten Rene
Altijd het laatste binnenvaartnieuws.
gast

Bericht door gast »

hallo Beting
MOrgenvroeg zal ik even kijken naar het
jaartal op de brug de naam is ,,Lambooybrug,,
genoemd naar een oud burgemeester van s-Hertogenbosch.

grt Johan
anton5
Berichten: 305
Lid geworden op: 07 jan 2005 14:44
Locatie: Roden

zuid willemsvaart

Bericht door anton5 »

Je bent mij voor Johan. Ik was vandaag nog op de Lambooy brug maar ik weet ook niet wanneer die is gebouwd. Wel dat op die plaats vroeger sluis 1 lag, welke in 1935 buiten werking is gesteld.

Gerard, hierbij een paar foto's vanaf die Lambooy brug van vanmiddag. Links vooraan ligt de Disponibel met de Tico daarachter. Daar weer achter ligt de Anmares, en rechts zie je de dan nog geduldig wachtende Riopse.

Gr.Wim

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Beting
Berichten: 262
Lid geworden op: 12 mar 2005 16:46
Locatie: Limburg

Bericht door Beting »

Nog een echte Weerter kempenaar.Bedankt voor de foto"s Wim.
Gerard
gast

Bericht door gast »

Beting schreef:Wim hier ben ik weer.Tussen de sluis en beton centrale zie ik een brug liggen,hoeveel jaar ligt die er al?Ik ben al jaren niet meer in sHertogenbosch geweest.
Gerard.
hallo Beting er staat géén jaartal op de brug de naam staat in het hekwerk op de brug. Johan
Beting
Berichten: 262
Lid geworden op: 12 mar 2005 16:46
Locatie: Limburg

Bericht door Beting »

Ha Johan
Die brug kan al heel wat jaartjes oud zijn.Ik heb vandaag eens nageteld,maar dat kan alweer zo"n 37 jaar geleden zijn dat ik door sHertogenbosch gevaren ben.Maar toch bedankt.
Gerard.
Plaats reactie