Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Alles over binnenscheepvaart
John 1001
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 jul 2005 22:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door John 1001 »

Kees Keijzer schreef:
John 1001 schreef:Dit lijk me nu echt niets om op deze wijzer mee te varen

Gr John

:?: :( :roll: :(
Verklaar u nader.
Gr, Kees.

Ok Kees, De prijs vind ik te hoog 89 p.p.p.n en als je met twee personen ben ben je 178 euro per nacht kwijt van zondag tot vrijdag zijn 5 nachten ben je voor twee personen 890,00 kwijt, wat krijg je voor terug, je vaart 16 uur per dag met een beetje geluk word er lange door gevaren dus geen tijd om s'avonds even aan de wal te gaan kijken, overdag draait er een stroomgenerator in machinekamer onder de voorwoning wat de nodige geluid overlast bezorgt, als je in de haven ligt te lossen of te laden lig je ergens achteraf of buiten de bewoonde wereld waar je de wal niet op kan. is het inclusief of exclusief eten ik kon het niet op de site vinden?? Je weet ook niet van tevoren waar je heen gaat

Gr John
Gruun't Uut grunn

Vroeger was alles beter .........

ALLES !!.........

Behalve De Toekomst !!......
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Westeind »

Is incl warme maaltijd zover ik weet, gelukkig zijn er wel mensen genoeg die het waarderen, en het verrassingsaspect juist wel leuk vinden...
De meeste mensen hier op dit forum weten wel wat van de vaart en hoe en wat, maar het gross van volk heeft geen idee,en juist die mensen zijn de doelgroep denk ik ,die maakt t niet uit of ze van Rotterdam naar Amsterdam varen ,of een moezel reisje doen ,voor hun is t allemaal een avontuur....
en je hoeft natuurlijk niet een hele week, kan wel ,je kan ook langer denk ik .

Hier kan je lezen wat de mensen er van vinden die zoiets gedaan hebben op de "armira"

vind t daarom een beetje jammer van zo`n negatieve reactie op voorhand :|

grt Bram
vaar om te leven (niet andersom)
Kapitein Spok
Berichten: 2445
Lid geworden op: 11 apr 2012 22:31

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Kapitein Spok »

Bram, ik ben het met je eens, er is geen enkel reden om het initiatief van de Amira bemanning negatief te benaderen.

Uiteraard mag een mens zich verbazen over hetgeen een ander leuk vind, maar zolang je er niet toe gedwongen wordt het ook mee te maken is er toch geen vuiltje aan de lucht?

Laten we blij zijn dat er onder de vele walbewoners toch nog een aantal leven die werkelijk belangstelling hebben voor de "Manier van leven die binnenvaart heet".
Dat kan voor de hele bedrijfstak alleen maar positief zijn.

Iedere enthousiaste gast van de Amira vertelt tegen minstens 50 landrotten over de binnenvaart.
Als die 50 dat elk dan ook nog eens doorvertellen aan tig nog "landerige landrotten" moetje een kijken hoeveel mensen worden geattendeerd op deze bedrijfstak en vooral: op deze veelzijdige mogelijkheid van transport.

Het initiatief van de Amira is beslist een geweldige promotie voor de Binnenvaart

Onder een voorwaarde, laten zwartkijkers en zuurpruimen er niet mee beginnen, want dan gaat het averecht werken.

U allen: Goede vaart!!
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Westeind »

Ok Kees, De prijs vind ik te hoog 89 p.p.p.n en als je met twee personen ben ben je 178 euro per nacht kwijt van zondag tot vrijdag zijn 5 nachten ben je voor twee personen 890,00 kwijt, wat krijg je voor terug, is het inclusief of exclusief eten ik kon het niet op de site vinden??
Gr John
Ik heb`t even gevraagd voor je ..aan de schipper van de "Gratias"
antw;
"Heel de mikmak, van koffie, thee, tot lunch, ontbijt, avondeten, alles!''
Dan wil ik nog wel eens zien of je dat in een andere vakantie ook voor elkaar krijgt voor 89 pp /pd :idea:

wij zijn intussen verder aan het lossen, gister toch de helft er uit gehaald ondanks de feestdag.
Afbeelding
Als we leeg zijn moeten we weer leeg naar buiten ,maandag laden in Rheinberg ,soda voor Terneuzen....
ze zijn daar nogal secuur op je ruim heb ik begrepen, dus gister het ruim maar even bijgeplekt, dat kon nog mooi vanaf de brammen die er nog in lagen :wink:

grt Bram
vaar om te leven (niet andersom)
Gratias

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Gratias »

Bram! Bedankt voor je reclame. Ik zal even van de gelegenheid gebruik maken te vertellen waarom we zijn begonnen met het Vaarbotel.

Florianne (mijn lieftallige ega) gaat volgend jaar een sponsorloop lopen in Uganda https://www.muskathlon.nl/deelnemers/274 ... uijt-snoek Hiervoor moet ze een sponsorbedrag meenemen van E 10.000 die via Compassion daar besteed wordt in een kindersponsorprogramma. Het Vaarbotel is een van de manieren om sponsorgeld op te halen.
Die E 89,- is All inclusive (zoals dat met koeienletters vermeld staat achter het bedrag op de site). Dus de hele dag wordt men verzorgd. Ook nemen we je mee van Zwolle naar boord aan het begin van de week, en brengen we je terug naar Zwolle aan het eind van de week. We hebben al een aantal enthousiaste gasten gehad.
Regelmatig zijn we in het verleden benaderd door mensen die mee wilden varen. Wij hebben ze vaak naar de passagiersvaart verwezen, maar dat was dan nou net niet wat ze wilden. Voor die mensen is het een geschikte mogelijkheid om de wereld van de binnenvaart een weekje mee te maken én het goede doel te ondersteunen.

Groet!
Peter
velasquez

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door velasquez »

Privé vakantie voor dat bedrag is spotgoedkoop.

gr.BB
nestor
Berichten: 251
Lid geworden op: 22 dec 2005 21:44
Locatie: Vlaardingen

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door nestor »

Krijg je korting als je zelf gaat(mag) sturen :?: :roll: :wink:

Peter
JC
Berichten: 2987
Lid geworden op: 29 dec 2007 20:55
Locatie: Kruiningen

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door JC »

Een bewonderenswaardig initiatief. Complimenten voor de verzorgde webzijde met gedetailleerde uitleg :!:
John 1001
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 jul 2005 22:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door John 1001 »

westeind schreef:Is incl warme maaltijd zover ik weet, gelukkig zijn er wel mensen genoeg die het waarderen, en het verrassingsaspect juist wel leuk vinden...
De meeste mensen hier op dit forum weten wel wat van de vaart en hoe en wat, maar het gross van volk heeft geen idee,en juist die mensen zijn de doelgroep denk ik ,die maakt t niet uit of ze van Rotterdam naar Amsterdam varen ,of een moezel reisje doen ,voor hun is t allemaal een avontuur....
en je hoeft natuurlijk niet een hele week, kan wel ,je kan ook langer denk ik .

Hier kan je lezen wat de mensen er van vinden die zoiets gedaan hebben op de "armira"

vind t daarom een beetje jammer van zo`n negatieve reactie op voorhand :|

grt Bram
Voor een landrot kan het leuk zijn, maar als je zelf meer dan 30jaar gevaren heb dan weet je van hoe en wat verder blijf ik bij mijn andere berichtje.

Dat gastenboek van Armira even snel door gelezen zo te lezen zijn het mensen die nog nooit gevaren hebben

Gr John
Gruun't Uut grunn

Vroeger was alles beter .........

ALLES !!.........

Behalve De Toekomst !!......
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Westeind »

Zo is dat John , en daar zijn er gelukkig nog een hele hoop van :mrgreen: :wink:
vaar om te leven (niet andersom)
Plaats reactie