Als je goedkoop wilde houden had je ook een container er in kunnen zetten .die kan iedere kraan eruit halen , of op een paan bokken voor als je moet ballasten.
Gr borstel.
Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
de tijden veranderen Ed .het kost te veel om al dat hout steeds weer mee te geven .op den duur is het net als met de Vliegas een transport voor specialisten
het transport fine tunen noemen ze dat
en je ouders voeren zonder radar en boegschroef of rolluiken .ook dat is verleden tijd
aanpassen of stoppen,daar komt het wel op neer
gr
leo
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
je zei toch op korte termijn cdn klaar hou er rekening mee het zijn fransen dus een paar jaar uitloop zal er wel zijn en het budget zal ook wel ruim overschreden worden en kas zal wel met rasse schreden leeg raken in deze c tijd.
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Natuurlijk kan dat ook nog altijd.
Ik heb begrepen dat Tata ca 20.000 houten keggen per jaar verbruikte.
Lankhorst heeft 4000 keggen van dit (Tiptop) materiaal geleverd en bleken er na 5 jaar 20 kapot te zijn.
Dus het gaat aanmerkelijk langer mee mocht het niet meer bruikbaar zijn kunnen ze er altijd nog wrijfhouten van maken
grt Wim
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niets op tegen, hoor. Van mij mochten ze in Bremen ook wel overstappen op die kunststof materialen.
Echter, als ze mij dan willen verplichten om mijn ruim aan te passen voor opslag en ook nog willen dat ik de materialen zelf neer leg en op ruim, dan zullen ze toch over de brug moeten komen, want dat ga ik niet zelf bekostigen. Dan blijven ze maar hout gebruiken.
Ik ben tenslotte transporteur, geen stuwadoor.
Echter, als ze mij dan willen verplichten om mijn ruim aan te passen voor opslag en ook nog willen dat ik de materialen zelf neer leg en op ruim, dan zullen ze toch over de brug moeten komen, want dat ga ik niet zelf bekostigen. Dan blijven ze maar hout gebruiken.
Ik ben tenslotte transporteur, geen stuwadoor.
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Hallo Bram,Westeind schreef: ↑22 jun 2020 09:31 Pfff dan had t nog veel duurder geworden ben ik bang, en aangezien we toch cuubs zat hebben zal dit niet snel in de weg zitten, en als we er mee stoppen is n dagje branden en slijpen ook genoeg om t er uit te halen schat ik, heftruck is 6j oud , nieuw is helemaal onbetaalbaar
En geen bak er aan hoor, wie weet eens een soort stripper ? Kom maar met funktionele ideen
Duidelijk !
De heftruck ziet er voor 6 jaar oud nog perfect uit.
We gaan ervan uit dat als het Covid-19 weer onder controle is, de markt weer aantrekt en weer behoeft komt aan de rollen staal.
Tja, Tata Steel staat nu onder druk, maar dat gaat ook wel weer over en zal zeker in afgeslankte vorm in Europa toch blijven bestaan.
Zeker IJmuiden waar ze speciaal hoogwaardig staal maken, wat elders niet wordt gemaakt.
Komt goed !
Groetjes Pieter
We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !
Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.
Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !
Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.
Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Let wel, er is mij niks verplicht, het is onze keuze om bij de ptc aan te sluiten, en zelfs daar heb je de keuze om wel of niet te investeren in deze...., en ik doe ea uiteraard ook niet voor niks, er zit echt vrachtverschil in of je t op hout laad of op deze kunststof dingenEemspoort schreef: ↑22 jun 2020 15:57 Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niets op tegen, hoor. Van mij mochten ze in Bremen ook wel overstappen op die kunststof materialen.
Echter, als ze mij dan willen verplichten om mijn ruim aan te passen voor opslag en ook nog willen dat ik de materialen zelf neer leg en op ruim, dan zullen ze toch over de brug moeten komen, want dat ga ik niet zelf bekostigen. Dan blijven ze maar hout gebruiken.
Ik ben tenslotte transporteur, geen stuwadoor.
vaar om te leven (niet andersom)
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Prima, zo hoort het ook!
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
gr. Bas
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Ha sterker nog, dit is vanmorgen, t weekend lag ik an de andere kant van t steiger
Net even de auto gepakt toen, en vandaag dagje amsterdam gedaan met mn vrouw, nu naar IJmuiden, rollen laden naar Maastricht
Net even de auto gepakt toen, en vandaag dagje amsterdam gedaan met mn vrouw, nu naar IJmuiden, rollen laden naar Maastricht
vaar om te leven (niet andersom)