Pagina 67 van 81

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 05 jul 2020 17:07
door Merwede1969
klopt Gert wij zijn denk ik al wat ouder, over de Marifoon heb ik wel eens gehoord, tegen een andere buurman, ik had je voor je Bast kunnen Varen ......... met wat scheld woorden , ik neem de de Marifoon op zeg , tegen die afvarende tanker buurman let ik heb dit gesprek opgenomen ... en dit kan ik aan je rederij door gegeven , dan weten ze daar wie er op dat schip vaart , dat duurde niet lang of er werdt gebeld met die en die , buurman ik was die tanker met grote mond, oke wil u dat niet doorgeven aan mijn kantoor , als je dan in het vervolg normaal reageerdt, ik zei ik blijf het wel bewaren dus je bent gewaarschuwd.... gr Chris

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 19 aug 2020 16:31
door pieter53
-
Maar eens een vrolijke noot in dees sombere tijden....




Ook al aan het oefenen, koster?
Indachtig palm 150 vers 4.



Vertalingen (geen Nederlands)

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 26 sep 2020 19:24
door pieter53
Voor wie mijn postadres heeft en geen adreswijziging ontvangt,
geef even een seintje als U mijn nieuwe adres wenst te ontvangen.

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 03 okt 2020 09:09
door ichthus
De toestand is zorgelijk, maar niet hopeloos !
Met de groeten ................uit Rotterdam.

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 13 okt 2020 18:56
door k-k
Het is maar net hoe je het beleeft Wim. Als ze zich daar beter thuis voelen, laat ze. We weten allemaal dat wat je op het internet zet, door anderen kan worden gebruikt. Wil je dat niet dan gewoon niets plaatsen. Beetje kort door de bocht, maar het is niet anders. Voor mij is het; Voor wat hoort wat. Dus plaats ik af en toe ook eens iets. Ach en mij is vroeger geleerd; Geven is beter dan te ontvangen! Sommigen gingen naar een andere school denk ik dan maar. Gr. Klaas.

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 15 okt 2020 19:15
door Westeind
Ik denk dat ik me aangesproken moet voelen, da gaat niet helpen, ik heb 12 j lang best intensief hier van alles gedeeld, dat deed ik met plezier.
Ons vaargebied is nogal veranderd en n beetje veel van t zelfde, ook daar heb ik al wel ea van laten zien, verder hebben we natuurlijk ook n privee leven en het kan voorkomen dat je eens even geen plezier meer hebt om ea op t www ofwel forum te plaatsen, er ging behoorlijk veel tijd aan op en ik heb momenteel gewoon niet de puf en t plezier om hier de vrolijke schipper uit te hangen, wie weet meld ik wel weer ns wat als er eens wat bijzonders voorbijkomt.
Op t smoelenboek zet ik vrij weinig over t varen, dat even voor ik allerlei “ vriendschapsverzoeken” krijg 😉

Gry Bram

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 15 okt 2020 19:29
door k-k
Bram, Bedankt voor de info. Altijd met veel plezier je bijdragen gelezen. Hou de vaart erin en blijf gezond met z'n allen. En we zien wel waarmee je weer eens op de proppen komt. Nogmaals bedankt voor alle energie die je erin hebt gestoken. Gr. Klaas.

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 15 okt 2020 19:38
door navigatie
Bram,
Ik sluit me helemaal bij Klaas aan, ik heb er alle begrip voor.
Altijd met veel interesse je bijdragen gelezen.
Alle succes en blijf gezond met z'n allen.
grt Wim

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 15 okt 2020 21:06
door DPLA
Hier hebben alle forums mee te maken, waardoor de postings op diverse forums (sterk) teruglopen.

Tja, de nieuwe trend is :
Facebook, Twitter, Instagram.
Dit zijn snelle/vluchtige items waar alles maar op wordt gezet, of het nu wel of niet kan, het is toch lekker anoniem.
Tegenwoordig heeft iedereen een Tig aan Apps op de telefoon.
Alle gaat tegenwoordig via de Apps.
Normale gesprekken worden er niet of nauwelijks meer gevoerd.
Dit is al begonnen toen de E-mailberichten zijn intrede heeft gedaan.
Ik/wij heb(ben) ook niks met smoelenboeken, hier moet ik/wij niets van hebben.


Ik/wij heb(ben) zelf geen Facebook, geen Twitter, geen Instagram.
Ik vind dit als Zelfstandig Ondernemer niet verantwoord op deze media actief te zijn.
Ik/wij heb(ben)ook geen Apps op mijn mobiele telefoon.

Als cliënten mij/ons willen bereiken, dan kunnen ze mij/ons mobiele of op onze vaste telefoons bellen of een e-mail sturen.
Cliënten zeggen weleens, waarom ik/wij geen Apps op de telefoon heb(ben), die vinden dit lastig, ze geen zin of tijd op te bellen of te e-mailen.
We gaan wel naar een andere leverancier, die wel Apps op de telefoon hebben, of Facebook of Twitter of Instagram hebben.
Jammer dan, ik/wij kunnen ons dit permitteren om cliënten te verliezen, wij zitten in een branche waar we voldoende werk/orders binnen krijgen.
En wat we zien, dat de cliënten na verloop van tijd toch weer terugkomen.
Sommige vinden ons standpunt arrogant, dat mag, ieder mag zijn eigen mening hebben.

@Westeind (Bram)
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik weet dat de Zelfstandige Schippers op dit moment moeilijke tijden doormaken en je daardoor minder trek/zin hebt om posting te plaatsen.

Dit wilde ik even kwijt.

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 15 okt 2020 21:20
door Westeind
Qua varen geen klagen Piet, op tojd de juiste stap gemaakt denk ik achteraf 😉