Ik was even aan het zoeken en kwam deze foto tegen gemaakt 4 Januari 2015 buiten de Nigeriaanse kust
Ik vind dat dit zeer veel op een Binnenvaart tanker lijkt die daar in de brand staat buitengaats . En mijn eerste gedachte gaat of het de Drobeta kan zijn die daar heen gegaan is,
Maar probeer nu wat meer informatie over deze foto te zien te krijgen.
Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Groeten Martin
Roest rust nooit.
Roest rust nooit.
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Hoi Bas.
De Somtrans Vlll word in Maasbracht omgebouwd.
Gr Gerard
De Somtrans Vlll word in Maasbracht omgebouwd.
Gr Gerard
-
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 04 aug 2008 22:34
- Locatie: Loon op zand
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Gerard je hebt helemaal gelijk, ik was even helemaal abuis.
Schipper MTS Vosta
-
- Berichten: 759
- Lid geworden op: 01 feb 2005 14:41
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Piz Varuna in het haventje van Slikkerveer. 25-05-2015
Ik denk zelf dat de bestemming niet Nigeria wordt.
Ik denk zelf dat de bestemming niet Nigeria wordt.
m.vr.gr. Ronald
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Ik ben nieuwsgierig wat die draagvleugelboten van Connexion daar doen?
Vult u rustig aan, het kost u niets!
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Die is te koop voor zover ik elders gelezen heb voer in Amsterdam maar was weer eens te duur.
gr.BB
gr.BB
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
voeren ijmuiden-amsterdam de dienst is opgeheven mag een keer raden waarom
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
geen idee te veel golfslag??? gr joop
Welkom in ons maritiem museum in Westerende-Kirchloog.
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Dat de Piz Varuna naar Nigeria denk ik ook niet want dan hadden ze er geen Euro aan gebruikt . Deze Piz Varuna heeft er een Bolnes in staan en dat zijn geen populaire motoren daar . Had er een Cat in gestaan had deze tanker al 2 jaar geleeden naar Nigeria vertrokken geweest.
En wat die draagvleugel booten betreft denk ik wel dat de drijfs kostnaden veel te hoog zijn om zulke dingen in bedrijf te houden . Hier in Noorwegen verdwenen de draagveugel booten rond 1980 uit de fjorden want waren veel te duur om in de vaart tehouden.
En wat die draagvleugel booten betreft denk ik wel dat de drijfs kostnaden veel te hoog zijn om zulke dingen in bedrijf te houden . Hier in Noorwegen verdwenen de draagveugel booten rond 1980 uit de fjorden want waren veel te duur om in de vaart tehouden.
Groeten Martin
Roest rust nooit.
Roest rust nooit.