Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Alles over binnenscheepvaart
maarpol
Berichten: 7274
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Groeten Martin

Roest rust nooit.
maarpol
Berichten: 7274
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

De Vilvoorde achterschip bij een marine basis waar het schip al een ca 3 jaar gearresteerd geleegen heeft . Hij is wel verhaald de laatste maanden want lag 3 breed buiten op 2 groote tankers daar . Ik zie dat de roef groen is van het mos groeisel en vuil foto is deze maand genomen daar
Bijlagen
Vilvoorde Januarie 2017.jpg
Vilvoorde Januarie 2017.jpg (95.61 KiB) 2056 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
maarpol
Berichten: 7274
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Het is waarschijnlijk wel als vloeken in kerk te vraagen om er andere zijn die kunnen denken een paar Euro, ste betaalen aan een mannetje in Nigeria . Ik heb daar een mannetje bij Brass die heeft een deel foto s van wrakken daar gemaakt voor me van wrakken op het strand daar . Maar waaren zee scheepen en ik had die binnenvaarttankers op het strand willen zien en voor die grap betaalde ik 200 Us Dollars . Die binnenvaart tankers op het strand daar liggen op verboden strand terrein daar . Hoort bij een groote olie opslag en dat is bewaakt en verboeden toegang daar met bewapend wacht personeel . Ik kreeg net een mailtje van hem dat die nu toch een mogelijk heeft met een visser daar onder het strand te vaaren en deze tankers te foto graferen . Daar wil 100 Us Dollars voor hebben zijn er mensen die voor zoiets iets over hebben ?????
Groeten Martin

Roest rust nooit.
maarpol
Berichten: 7274
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Hier een paar van deze foto s die hij maakte voor me
Bijlagen
DSCN2370.JPG
DSCN2370.JPG (87.11 KiB) 2001 keer bekeken
DSCN2371.JPG
DSCN2371.JPG (83.55 KiB) 2001 keer bekeken
DSCN2377.JPG
DSCN2377.JPG (67.81 KiB) 2001 keer bekeken
DSCN2390.JPG
DSCN2390.JPG (89.8 KiB) 2001 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Jinny
Berichten: 247
Lid geworden op: 25 aug 2017 14:12

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Jinny »

Martin, ik zou graag willen, maar de inkomsten afgelopen jaar nopen me tot de basics.
Heb ook nog een gezin te onderhouden...
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
machinekamer
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2017 13:18

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door machinekamer »

maarpol schreef: 30 jan 2018 14:18 Het is waarschijnlijk wel als vloeken in kerk te vraagen om er andere zijn die kunnen denken een paar Euro, ste betaalen aan een mannetje in Nigeria . Ik heb daar een mannetje bij Brass die heeft een deel foto s van wrakken daar gemaakt voor me van wrakken op het strand daar . Maar waaren zee scheepen en ik had die binnenvaarttankers op het strand willen zien en voor die grap betaalde ik 200 Us Dollars . Die binnenvaart tankers op het strand daar liggen op verboden strand terrein daar . Hoort bij een groote olie opslag en dat is bewaakt en verboeden toegang daar met bewapend wacht personeel . Ik kreeg net een mailtje van hem dat die nu toch een mogelijk heeft met een visser daar onder het strand te vaaren en deze tankers te foto graferen . Daar wil 100 Us Dollars voor hebben zijn er mensen die voor zoiets iets over hebben ?????
Martin , heb je net een email gestuurd voor je gegevens . doneer graag 50,- euro .
als er nog een paar zijn , dan kunnen we een stukje nederlandse geschiedenis weer terug halen.
gr
machinekamer
maarpol
Berichten: 7274
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Ik schrijf je vanavond de bedoeling was een paar eurotjes de man tot dat ok wat van de 100 mischien terug krijgt . Want als zoiets had gegaan kunnen het in de toekomst meerdere worden . Is helemaal niet mijn bedoeling hier geld aan te verdienen want is een hobby . Maar nu moet ik een paar uurtje weg . Want hoort er raar uit maar mijn zoon is boer hier enheeft net een nieuwe stal in gebruik genomen met een melk robot er in . En niet ze enkel die koeien daar in te krijgen zijn precies als koppige hollanders. En dan moeten ze er in met macht tot dat ze er zelf ingaan.

Een oude vaarens man kan je overal voor gebruiken Hi Hi
Groeten Martin

Roest rust nooit.
zoetwatermatroos
Berichten: 803
Lid geworden op: 04 aug 2008 22:34
Locatie: Loon op zand

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door zoetwatermatroos »

De duwboot norttrans waar ik het eerder over heb gehad is ondertussen opgeladen op een zeeschip. Voor mij de bestemming onbekend.
Schipper MTS Vosta
Jinny
Berichten: 247
Lid geworden op: 25 aug 2017 14:12

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Jinny »

Martin, ik had ook niet het idee dat je eraan verdienen wilde...
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
maarpol
Berichten: 7274
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

zoetwatermatroos schreef: 31 jan 2018 11:06 De duwboot norttrans waar ik het eerder over heb gehad is ondertussen opgeladen op een zeeschip. Voor mij de bestemming onbekend.
Gaat naar England
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Plaats reactie