Forumdag 18 april 2015 in Groningen.

Alles over binnenscheepvaart
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Wrijfhout »

Laat jij het daar van af hangen John? Ik heb lovende dingen gehoord van de zaak die ook levert bij de KPN reünie.
Maar er is nog niks geboekt.

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
KVM
Berichten: 1118
Lid geworden op: 02 jan 2005 01:44
Locatie: Zeebrugge
Contacteer:

Re: Forumdag 2015.

Bericht door KVM »

Hoi,

Voor mij is alles prima. Zelf rij ik 's avonds waarschijnlijk niet meer dat eind terug. Ga ik wel bij Jenet eten :D . Ik zie her en der toch foto's verschijnen waarop ze haar diepvries aan het vullen is. Ik hoop op een beetje fatsoenlijk weer zodat ik op de motor kan komen en dan op zondag een toeristische terugrit kan maken...

Groeten, Kurt
Schipperdochter
Berichten: 3302
Lid geworden op: 30 mar 2008 15:23
Locatie: Spijk Gn.

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Schipperdochter »

Je bent altijd welkom Kurt.
Groetjes Jenet ( Nu walkapitein in Spijk Gn. ;) )

Spitsenliefde roest niet, als je het maar bij houdt.
SchipperWillem
Berichten: 499
Lid geworden op: 04 jan 2009 23:15

Re: Forumdag 2015.

Bericht door SchipperWillem »

Goedenavond,
Het lijkt er op dat ik deze dag niet mag missen volgens mijn zoon en schoondochter, dus hoop ik ook met de stroom op 18 april mee te drijven naar het noorden, schrijf mij er maar bij.
Groeten, Willem.
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Wrijfhout »

Mooi dat je ook komt Willem,

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
m/s Viator

Re: Forumdag 2015.

Bericht door m/s Viator »

Goede avond Harry,

Graag zou ik deze forumdag willen meemaken. Gert had me ook reeds op attent gemaakt. De dienstlijst voor april moet namelijk nog gemaakt worden vernam ik gisteren bij navraag, dus ik kan nog niet zeggen of ik er bij kan zijn. Zodra ik weet dat ik de 18e vrij ben, geef ik me op, dacht ik. Mijn vraag is: wat is de uiterste datum om op te geven? Het staat wellicht reeds vermeld, maar heb tnt niet alles gelezen. Het programma lijkt me erg leuk, mijn complimenten daarvoor. En elkaar te ontmoeten op zo'n dag en kennis te maken, ik hoop echt dat ik er bij kan zijn.

Hgr Abraham.
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Wrijfhout »

Hallo Abraham, ik zet je er (onder voorbehoud) op. Het is nog bijna drie maanden te gaan, laten we zeggen dat vrijdag 20 maart sluitingsdag is. De definitieve prijs voor deze dag moet nog vastgesteld worden en wordt berekend op basis van het aantal deelnemers. Vaste kosten moeten hoofdelijk worden omgeslagen. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug,

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
Schipperdochter
Berichten: 3302
Lid geworden op: 30 mar 2008 15:23
Locatie: Spijk Gn.

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Schipperdochter »

bij mij is het ook onder voorbehoud omdat ik dan waarschijnlijk voor revalidatie
aan de wal zit.
Groetjes Jenet ( Nu walkapitein in Spijk Gn. ;) )

Spitsenliefde roest niet, als je het maar bij houdt.
teerkwast
Berichten: 3842
Lid geworden op: 12 nov 2010 20:41
Locatie: vlaardingen

Re: Forumdag 2015.

Bericht door teerkwast »

Wat heb je dan uitgevreten, of was Ed de schuldige. Ik dacht die hebben zoveel verdiend die zijn op vacantie.
Afbeelding
m/s Viator

Re: Forumdag 2015.

Bericht door m/s Viator »

Dank je wel Harry,

Ik hoop er bij te kunnen zijn.
Zodra de dienstlijst bekend is,
breng ik je daarvan op de hoogte.

Hgr, Abraham van Oost
Plaats reactie