Forumdag 18 april 2015 in Groningen.

Alles over binnenscheepvaart
Tim76
Berichten: 1981
Lid geworden op: 01 mei 2008 23:51
Locatie: Vianen

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Tim76 »

Ik heb al wat geoefend... :wink:

Afbeelding

:lol:

Groetn van Tim!
Gert Schouwstra
Berichten: 4589
Lid geworden op: 28 okt 2006 21:24
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Gert Schouwstra »

Het ging in elk geval niet tegen de wind in, Tim. :P
Gert
- Varen is leven. -
Op mijn website https://aa-planadvies.nl/ vind je alles over mijn bedrijf.
Marco007
Berichten: 962
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:41
Locatie: Delft

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Marco007 »

Wrijfhout schreef:Voorlopig Programma forumdag 18 april a/b Witte Zwaan in Groningen

inloop tussen 10.00 en 11.00 uur, zaal open om 09.30 voor eventuele vroege vogels

11.00 uur welkom en korte presentatie over Groningen - scheepvaartstad

11.30 uur presentatie van George Snijder over de geschiedenis van de 'liggers' waaruit wij zoveel, zo vaak en graag scheepsgegevens op doen.
Deze presentatie zal plm. drie kwartier duren.

13.00 uur gezamenlijke rijsttafelmaaltijd

14.00 uur vertrek naar Brons motorenmuseum in Appingedam

16.30 uur terug a/b Witte Zwaan, na kletsen en einde programma.

Op andere forumdagen werd er 's avond eventueel getafeld voor de liefhebbers, maar omdat de afstand voor veel bezoekers erg ver is lijkt ons deze opzet beter. Ik meen dat het de K.P.M. reünie is die ook jaarlijks op de Witte Zwaan wordt gehouden en waar men met deze opzet zeer content is. Als iedereen zich hierin kan vinden zal ik zo gauw mogelijk met het kostenplaatje komen.

gr. Harry
Wat moet ik me voorstellen bij een rijsttafelmaaltijd?
Verder vind ik het een mooi programma, maar ik vind het wel erg vol als ik heel eerlijk ben.

En ik zou graag willen peilen of er toch belangstelling is om na het officiële programma ergens te gaan eten. Ik ga liever nog ergens eten voor ik weer ruim 3,5 uur in de auto zit. :wink:
Dus bij deze: Zijn er meer mensen die graag ergens willen eten?
Wrijfhout
Berichten: 8843
Lid geworden op: 30 dec 2004 17:24

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Wrijfhout »

Wat moet ik me voorstellen bij een rijsttafelmaaltijd?
Verder vind ik het een mooi programma, maar ik vind het wel erg vol als ik heel eerlijk ben.

En ik zou graag willen peilen of er toch belangstelling is om na het officiële programma ergens te gaan eten. Ik ga liever nog ergens eten voor ik weer ruim 3,5 uur in de auto zit. :wink:
Dus bij deze: Zijn er meer mensen die graag ergens willen eten?
Marco, misschien is rijsttafelbuffet een betere omschrijving. Ik denk dat de meesten wel begrijpen wat ik bedoel...

Juist omdat de meeste mensen over ver komen leek het mij handiger om 's middags gezamenlijk te gaan eten, meestal wordt er bij ons dan ook behoorlijk 'geklept' en daar gaat het toch om, elkaar eens te zien. Niet iedereen vindt het prettig om met een volle maag drie uur te moeten rijden, was ook een overweging. Desgewenst kunnen er op de 'Zwaan' nog broodjes worden geserveerd. Verder dacht ik dat het programma alle ruimte voor 'ontmoeting' heeft.

gr. Harry
"Het forum is net een lopend buffet; je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen..."
Schipperdochter
Berichten: 3302
Lid geworden op: 30 mar 2008 15:23
Locatie: Spijk Gn.

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Schipperdochter »

Niks meer aan veranderen Harry.
Er kan ter plekke na afloop altijd nog gekeken worden of er mensen zijn die ergens nog wat willen eten.
Lijkt mij.
Groetjes Jenet ( Nu walkapitein in Spijk Gn. ;) )

Spitsenliefde roest niet, als je het maar bij houdt.
k-k
Berichten: 6029
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: Forumdag 2015.

Bericht door k-k »

Harry, Ik vind het prima zo! Zelf vind ik het niet zo fijn om met een warme prak achter de kiezen weer 3,5 uur achter het stuur te kruipen. Meestal slaat dan de vermoeidheid toe en wordt het moeilijk om de ogen open te houden. Maar ieder zijn meug natuurlijk. Het belangrijkst is dat we met elkaar een gezellige dag hebben. En dat moet zeker lukken. Zie tussen de regels door dat Jenet er net zo over denkt.
En voor Tim: Blijven oefenen want we gaan je wel overhoren natuurlijk! Groeten, Klaas.
joop 1
Berichten: 2286
Lid geworden op: 05 nov 2013 17:59
Locatie: westerende duitsland

Re: Forumdag 2015.

Bericht door joop 1 »

houwen zoo gr joop
Welkom in ons maritiem museum in Westerende-Kirchloog.
Kees Keijzer
Berichten: 9013
Lid geworden op: 16 mar 2005 09:49
Locatie: Papendrecht

Re: Forumdag 2015.

Bericht door Kees Keijzer »

Mensen ;
Laten we het houden bij de planning, zelf vind ik de aangedragen argumenten steekhoudend om er een leuke dag van te maken.
Gr, Kees.
Als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zo als het gaat.
Afbeelding
reijmloop
Berichten: 279
Lid geworden op: 05 nov 2008 15:17
Locatie: Ravenstein
Contacteer:

Re: Forumdag 2015.

Bericht door reijmloop »

Als je zo lang moet rijden is het een mooie reden om een tussenstop te maken als je honger dreigt te krijgen, en anders neem je gewoon een zak brood mee, op de weg van Groningen naar het zuiden hoef je niet van de honger om te komen. en met een heel volle maag lang achter het stuur is ook niet echt lekker.

Verder vind ik het programma prima. Goed gedaan Harry enz.

Groeten
Jan
Afbeelding
John 1001
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 jul 2005 22:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Forumdag 2015.

Bericht door John 1001 »

Even een vraagje, die rijsttafelbuffet van welke chinees restaurant kom dat vandaan??

Gr John
Gruun't Uut grunn

Vroeger was alles beter .........

ALLES !!.........

Behalve De Toekomst !!......
Plaats reactie