Personen gezocht.

Alles over binnenscheepvaart
MdB
Berichten: 506
Lid geworden op: 02 jan 2005 10:38
Locatie: Wormerveer
Contacteer:

Re: Personen gezocht.

Bericht door MdB »

DE Hudson Kuiten<s> woonden in Broek in Waterland
pieter53
Berichten: 8754
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Personen gezocht.

Bericht door pieter53 »

De thuishaven wekt die indruk, maar bijna alle Kuytens zaten in Waspik.
Je kan eens vragen bij de Vereniging Oud Broek of ze nog iemand kennen die iets over de Kuyten weet.
Pieter Klein, Amsterdam
Afbeelding
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
Joop Fromm
Berichten: 184
Lid geworden op: 18 apr 2006 09:46
Locatie: Rotterdam

Re: Personen gezocht.

Bericht door Joop Fromm »

Sjaak en Fred varen samen op een tanker. Fred ligt met een woonscheepje in Geertuidenberg. Dacht dat Linda in Duitsland woont en haar jongere zusje vaart bij Sjaak en Fred.
Groeten Joop.
winschoter
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 nov 2013 16:55

Re: Personen gezocht.

Bericht door winschoter »

Joop.
Ik verneem dat je de familie goed kent, ik zou graag eens met een van de jongens willen bellen.
ik vermoed dat een van de dochters in Munster woont in elk geval daar heeft ze gewoond, ze is getrouwd geweest met Dijkman
Fred heeft de steilsteven van Oostland, maar ik kan geen contact met hem krijgen.
In elk geval bedankt voor de informatie. ik zou wel graag een telefoon nummer hebben.
met vriendelijke groet Tinus (Winschoter) tinusbakker35@gmail.com
dhtke

zoek foto's

Bericht door dhtke »

Hallo Ik ben op zoek naar mensen die vroeger in de jaren 1950 ook vaarde bij rederij Herbosch in Antwerpen de spelling kan fout zijn van de naam
wij vaarde op het schip de Charlemagne ik ben geboren in 1953 aan boord dat aangemeerd was aan het kempischdok
vader was Vermaas Dingenus en moeder Praet Josephina
ook andere schippers die ons hebben gekend laat het maar weten zou ook als kan foto's kunnen op halen hier van het schip
vanaf 1990 ben ik gaan varen met Louis Verschelden op ms/ schip Rontu ook graag hier nog kennisen en eventueel foto's

grtjes Lina
d`oude schipper
Berichten: 344
Lid geworden op: 24 feb 2012 19:55
Locatie: IJmuiden aan zee

Re: Personen gezocht.

Bericht door d`oude schipper »

Arie goed bedoelt van je maar ik had het meer over een parlevinker uit de jaren twintig vorige eeuw dus al een heel tijdje geleden, zelfs nog op de riemen.
Van Hal was later, zeg maar de jaren vijftig zestig, de tijd dat ik zelf nog parlevinkerde in de Rotterdamse havens.
Helaas is de tentoonstelling bij zijn einde gekomen dus zal ik trachten het oude filmpje te vinden.
Zeil op de wind van vandaag, morgen is het misschien blakstil .....
d`oude schipper
Opperduit31

Persoon gezocht

Bericht door Opperduit31 »

ik ben op zoek naar de dochter van marry brouwer. Ze moet tussen de 68 70 jaar oud zijn. Ze moet in haar kinderjaren op een sleepschip gevaren hebben met haar ouders , waarschijnlijk voorop een sleepschip . Haar vader heette waarschijnlijk Zandee of santee.
MdB
Berichten: 506
Lid geworden op: 02 jan 2005 10:38
Locatie: Wormerveer
Contacteer:

Re: Personen gezocht.

Bericht door MdB »

Kreeg een bericht binnen van een oude horeca relatie met deze vraag:

mijn man is met een schoolreünie bezig (Herman Gorter school uit de Goudastraat - Wormerveer ) en zoekt een jongen uit die klas die heet(te) Stefan Koudenburg.

Ze denken dat hij een schippers jongen was.

We hebben het over 1964!


Wie weet waar en of deze (nu heer) Koudenburg te bereiken is?
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: Personen gezocht.

Bericht door Westeind »

Ik weet een fam Koudenburg..., die varen met de Salvinia een passagierschip..
https://drimble.nl/bedrijf/papendrecht/1 ... ia-bv.html

Bram
vaar om te leven (niet andersom)
Ben
Berichten: 10399
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:46
Locatie: Goutum

Re: E Bakker en zonen,

Bericht door Ben »

Renè schreef:Hoe heten de 2 schepen die Bakker in de vaart had, eventueel met foto,s.
Ik ben vroeger èèn keer bij Piet en zijn vrouw aan boord geweest, dit komt omdat
mijn zuster met piet bakker is getrouwd. En dirk Bakker woonde toen boven de garage,
en ik ging toen met een hogra naar rotterdam om te lossen en te laden ergens anders
in mijn vacantie.
edit moderator: bovenstaand bericht verplaatst naar het topic Wie weet?
Plaats reactie