Bert Romeling R.I.P.

van: www.kustvaartforum.com
Plaats reactie
Jan Stolp
Berichten: 2240
Lid geworden op: 30 dec 2004 21:55
Locatie: IJlst

Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Jan Stolp »

Ik kreeg het bericht dat Bert gisteren ,18 januari, is overleden.

Bert heeft ons forum en ook andere ,verrijkt met al zijn bijdrage's met name "Delfzijl vandaag",we zullen hem missen.

Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte om het verlies te dragen.

Jan Stolp
Jur Romeling
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2020 20:50

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Jur Romeling »

Bedankt Jan, ik heb me als zoon van Bert maar geregistreerd om een stuk van mijn vaders werk voort te zetten. Mijn vader had onder andere nog heel veel dia's uit het verleden welke ik in de toekomst zou willen plaatsen als kiekjes uit de oude doos, om zo mijn vaders werk toch enigszins voort te zetten en om foto's te digitaliseren die anders verloren zouden gaan.

Ter informatie; mijn vader is gelukkig vredig gestorven en heeft de afgelopen tijd met ons kunnen delen wat hij nog wilde delen. Na een oneerlijk gevecht met ALS nemen wij a.s. vrijdag afscheid van hem in Appingedam. Wie eventueel een laatste eer wil bewijzen is van harte welkom.

Na het pensioen van mijn vader hebben we hem het internet aangeraden om via deze weg mensen te vinden met dezelfde hobby om zo zijn passie te kunnen delen. Dat is zeker gelukt. Ik weet dat mijn vader altijd met veel plezier de diverse fora heeft bezocht en we zijn dan ook dankbaar voor de contacten die hij hierdoor heeft opgedaan.

Mvg,
Jur Romeling
Jeroen
Berichten: 106
Lid geworden op: 23 feb 2005 15:26
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Jeroen »

Jur en andere familie leden en lief hebben van Bert gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit verlies
Groeten Jeroen
Frans de Lijster
Berichten: 5308
Lid geworden op: 01 mar 2006 15:04
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Frans de Lijster »

Gecondoleerd met het overlijden van je vader.
De gehele familie sterkte toegewenst.


Frans de Lijster.
Luctor et Salutem
( Ik worstel en Groet u )
Roy
Berichten: 4732
Lid geworden op: 06 feb 2011 20:32

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Roy »

Dit is slecht nieuws Jur !.
Jij en je familie gecondoleerd met dit verlies.
We zullen de waardevolle Delfzijlster bijdragen van je vader erg missen.
Ik wens jou en je familie alle sterkte toe dit verlies te dragen.

Roy M. Helleman, Den Helder.
anton5
Berichten: 305
Lid geworden op: 07 jan 2005 14:44
Locatie: Roden

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door anton5 »

Jur, van harte gecondoleerd met heengaan van jouw vader.
Jij, je broer en verdere familie heel veel sterkte gewenst.
Wat een geweldig initiatief van jou om een deel van je vaders werk voort te zetten.

Ik ben fijne herinneringen aan Bert, die ik menigmaal ontmoette bij tewaterlatingen in Hoogezand en Delfzijl. Wat wist hij veel te vertellen en met groot enthousiasme over o.a. zijn vaartijd. Eind december heb ik hem gelukkig nog kunnen spreken in Appingedam. Hij was voorbereid op wat er aan stond te gebeuren, vertelde hij.
Met veel respect denk ik aan hem terug.

groeten,
Wim
Jinny B
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 aug 2018 20:10

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Jinny B »

Gecondoleerd met het verlies.
Sommige mensen zijn het levende bewijs dat hersenfalen niet onmiddellijk tot de dood leidt.
Louis O.
Berichten: 1824
Lid geworden op: 31 dec 2004 21:23
Locatie: Vlissingen

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Louis O. »

Jur en verdere familieleden gecondoleerd en sterkte gewenst et het overlijden van Bert
Simon Marrink
Berichten: 1005
Lid geworden op: 01 jan 2005 14:13
Locatie: Groningen

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Simon Marrink »

Jur, ik wil jou, je broer en verdere familie op deze plaats condoleren met het overlijden van je vader.

Ik kwam Bert vaak tegen bij de tewaterlatingen en, vanzelfsprekend, op de dijk bij Oterdum. Zelfs wanneer de weersomstandigheden heel erg slecht waren was Bert er te vinden. Hij mopperde omdat het de afgelopen jaren steeds moeilijker werd om een goede plek te vinden voor het maken van de mooiste foto. Overal hekken! Ook na het plaatsen van de windmolens op de dijk bij Oterdum bijvoorbeeld, waarna je eigenlijk niet meer op de dijk mag lopen. We zullen Bert missen.

Groeten,

Simon
Huug
Berichten: 849
Lid geworden op: 30 dec 2004 11:15
Locatie: Arkel
Contacteer:

Re: Bert Romeling R.I.P.

Bericht door Huug »

Afbeelding
Huug

Afbeelding

De wereld is rond en dat istie al lang!

https://www.shipspotters.nl
Plaats reactie