Modelbouw binnenvaartschepen.
Re: Modelbouw binnenvaartschepen.
IJk stond toch altijd op de kop van de middenbolder?
Dat was dan toch de gewoonte bij de dortmunders van V&W..
Maar zonder geheid, heel mooi gedaan.
@Nestor, dat kan ook natuurlijk

Dat was dan toch de gewoonte bij de dortmunders van V&W..

Maar zonder geheid, heel mooi gedaan.
@Nestor, dat kan ook natuurlijk
Sommige mensen zijn het levende bewijs dat hersenfalen niet onmiddellijk tot de dood leidt.
-
- Berichten: 1794
- Lid geworden op: 19 feb 2005 22:37
- Locatie: Ridderkerk
Re: Modelbouw binnenvaartschepen.
Prachtig model, niet van echt te onderscheiden. Ben jaloers op het kunnen maken van dit soort prachtige modellen. KLASSE
Mvg.
Geert
Mvg.
Geert
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
Re: Modelbouw binnenvaartschepen.
groeten uit Duitsland van de Neckar
Helmut
Helmut
Re: Modelbouw binnenvaartschepen.
Gaat net ff te snel voor realistisch..
Sommige mensen zijn het levende bewijs dat hersenfalen niet onmiddellijk tot de dood leidt.
Re: Modelbouw binnenvaartschepen.
Dan zet je de play-backspeed toch wat lager 

Pieter Klein, Haarlem

Taal is de moeder van alle wetenschappen.

Taal is de moeder van alle wetenschappen.
Re: Modelbouw binnenvaartschepen.
Dat gaat dan ten koste van het geluid Pieter!
Het is een heel gefröbel om het juiste toerental in de geluidsmodule te programmeren. Het lukt niet om stationair zonder geluidsverlies te versnellen.
In mijn geval met het geluid van een Deutz 545 heb een geluidsfragment van 260 toeren genomen als basisgeluid. Met 100 toeren naar beneden en omhoog bestrijk ik het hele toerengebied voor mijn sleepboot. Moet Helmut maar eens vragen hoe hij de overgang naar stoppen en starten heeft gemaakt. Is bij mij nog niet vlekkeloos. Geluid op de filmpjes is niet optimaal omdat het te lichte luidsprekertje de versterker van de geluidsmodule niet aan kon. Geluidsfragmenten geknipt uit een filmpje van de Eemspoort. Klapje vooruit, achteruit te Gaarkeuken. Gr. Klaas.
[youtube]https://youtu.be/zOgt0VWd-7Y[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/9w2fP7TGmE8[/youtube]
Het is een heel gefröbel om het juiste toerental in de geluidsmodule te programmeren. Het lukt niet om stationair zonder geluidsverlies te versnellen.
In mijn geval met het geluid van een Deutz 545 heb een geluidsfragment van 260 toeren genomen als basisgeluid. Met 100 toeren naar beneden en omhoog bestrijk ik het hele toerengebied voor mijn sleepboot. Moet Helmut maar eens vragen hoe hij de overgang naar stoppen en starten heeft gemaakt. Is bij mij nog niet vlekkeloos. Geluid op de filmpjes is niet optimaal omdat het te lichte luidsprekertje de versterker van de geluidsmodule niet aan kon. Geluidsfragmenten geknipt uit een filmpje van de Eemspoort. Klapje vooruit, achteruit te Gaarkeuken. Gr. Klaas.
[youtube]https://youtu.be/zOgt0VWd-7Y[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/9w2fP7TGmE8[/youtube]
Re: Modelbouw binnenvaartschepen.
Ik weet het Klaas. Het geluid is een lastig ding.
Pieter Klein, Haarlem

Taal is de moeder van alle wetenschappen.

Taal is de moeder van alle wetenschappen.
Re: Modelbouw binnenvaartschepen.
Gaaf hoor, bijna zo mooi als echt en toch wat handzamer. gr unikap