Van de beheerder / moderatoren.

Alles over binnenscheepvaart
Jinny B
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 aug 2018 20:10

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door Jinny B »

Algemene moderators

Dit is een speciale groep. Speciale groepen worden beheerd door de forumbeheerders.

Groepsleden Berichten Website Lid geworden op
Jos Linders 3362 22 feb 2005 16:50
Jinny 1235 09 sep 2017 13:34
Sommige mensen zijn het levende bewijs dat hersenfalen niet onmiddellijk tot de dood leidt.
Jinny B
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 aug 2018 20:10

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door Jinny B »

Dan heb jij een verouderde versie, ik sta er gewoon in hoor, samen met Jos
Sommige mensen zijn het levende bewijs dat hersenfalen niet onmiddellijk tot de dood leidt.
DennisV
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 jan 2007 12:59

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door DennisV »

Geen storing, geen fouten, niks stuk!

Wat is er wel aan de hand:

Onderhoud!

Gebruikers opgeschoond die > 5 jaar niet ingelogd zijn geweest.

Op verzoek van Jinny heb ik op kombuispraat de mogelijkheid uitgeschakeld om je eigen berichten te editeren.
Dit heb ik hier ook doorgevoerd en wel hierom. Helaas zijn er mensen die na een onenigheid besluiten om dan maar hun eigen 300 berichten te verwijderen, dit verminkt de onderwerpen! Dat is jammer!
Ik snap dat het voor sommigen van jullie misschien vervelend is, mogelijk kunnen we deze functie op individuele basis weer inschakelen, voor een enkeling die hier echt behoefte aan heeft.

Vroeger gebeurde dit ook op kombuispraat, dan had wijlen Jos een gebruiker voor een week of 3 op de strafbank gezet, na het “uitgepraat” te hebben, wiste het lid bijna 200 berichten, dan heb je een forum met “gaten” in de onderwerpen, eeuwig zonde!

Een ieder kan nu zijn bericht tot 10 minuten na het schrijven, aanpassen, dit om de eventuele typfouten te herstellen.
Andere zaken zullen de moderators met liefde aanpassen.

Dan de vlammetjes met ongelezen onderwerpen, klik op de startpagina op “markeer alle forums als gelezen” dan worden “alleen” de berichten die na het klikken hierop, geplaatst worden, weergegeven als ongelezen, nu worden dus ook “oude” reeds gelezen berichten als ongelezen weergegeven.
Dit komt door het opschonen van oude tabellen. Dit is dus geen fout, maar je moet nu dus 1 malig alle onderwerpen markeren als gelezen.

Dan bericht opslaan als concept.
Gebleken is dat een heleboel leden dit principe niet begrijpen. Ik had bijna 4000 concepten in de database. Enkele jaren oud. Dus die tabel heb ik ook opgeschoond en die functie uitgeschakeld. Concepten is bedoeld om een begin aan een bericht te maken en dit op een later tijdstip af te maken en dan te plaatsen.
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door DPLA »

Hallo,

Bedankt voor je reactie.

Voor mij is het helemaal duidelijk.
Inderdaad werden er soms berichten na verloop van tijd aangepast, c.q. verwijderd, waardoor het desbetreffende topic onsamenhangend wordt/werd en niet goed leesbaar blijft voor een buitenstaander.
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
ossebaar.j
Berichten: 1435
Lid geworden op: 02 jan 2007 09:50
Locatie: purmerend

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door ossebaar.j »

Allereerst de beste wensen voor 2021 .
Verder bedankt voor de uitleg .
Is het misschien mogenlijk om de concepten optie voor mij beschikbaar te stellen ,
Anders moet ik steeds kleine stukjes plaatsen ,ik ben nu voor duitsland op de heft van de WESKA .
Als er behoefte is kan ik nog verder gaan met andere landen , en kan ik per kanaal/vaarwater plaatsen .
MVG sjaak
ichthus
Berichten: 1118
Lid geworden op: 04 dec 2011 11:24
Locatie: rotterdam

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door ichthus »

Allereerst een goed nieuw jaar gewenst .Nog een vraag aangaande mijn persoon ,daarover zijn tientallen kwetsende uitspraken gedaan ,alleen om reden dat ik aan een forumlid de vraag stelde over Nigeriaanse piraten en tanker wrakken, en het BUMPEN van zijn topic .Deze kwetsende uitspraken naar mijn persoon zijn alle gewist ,dus men ontkent nu.
groet ICHTHUS Wim.
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door DPLA »

ossebaar.j schreef: 01 jan 2021 00:28 Allereerst de beste wensen voor 2021 .
Verder bedankt voor de uitleg .
Is het misschien mogenlijk om de concepten optie voor mij beschikbaar te stellen ,
Anders moet ik steeds kleine stukjes plaatsen ,ik ben nu voor duitsland op de heft van de WESKA .
Als er behoefte is kan ik nog verder gaan met andere landen , en kan ik per kanaal/vaarwater plaatsen .
MVG sjaak

Hallo Sjaak,

Optie/tip :

Je kan jouw artikel eerst schrijven in Word en bewaren.
Als je het artikel klaar hebt in Word, de optie gebruiken : Kopiëren, daarna naar jouw topic gaan, Plaats reactie openen, de cursor in het in lege veld plaatsen en met de rechtermuisknop plakken aanklikken.

Even controleren met voorbeeld of alles goed staat, daarna op : Verstuur klikken en klaar.

Je kunt ook kiezen voor knippen en daarna plakken, maar dan ben het artikel/document kwijt in Word.
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door DPLA »

ichthus schreef: 01 jan 2021 01:08 Allereerst een goed nieuw jaar gewenst .Nog een vraag aangaande mijn persoon ,daarover zijn tientallen kwetsende uitspraken gedaan ,alleen om reden dat ik aan een forumlid de vraag stelde over Nigeriaanse piraten en tanker wrakken, en het BUMPEN van zijn topic .Deze kwetsende uitspraken naar mijn persoon zijn alle gewist ,dus men ontkent nu.
groet ICHTHUS Wim.
Hallo Ichthus, Wim,

We gaan de discussie niet hier opnieuw voeren.
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Tollebeek
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 aug 2020 11:11

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door Tollebeek »

DPLA schreef: 01 jan 2021 21:13
ichthus schreef: 01 jan 2021 01:08 Allereerst een goed nieuw jaar gewenst .Nog een vraag aangaande mijn persoon ,daarover zijn tientallen kwetsende uitspraken gedaan ,alleen om reden dat ik aan een forumlid de vraag stelde over Nigeriaanse piraten en tanker wrakken, en het BUMPEN van zijn topic .Deze kwetsende uitspraken naar mijn persoon zijn alle gewist ,dus men ontkent nu.
groet ICHTHUS Wim.
Hallo Ichthus, Wim,

We gaan de discussie niet hier opnieuw voeren.
DUMPEN die handel ik word het een keer zat van dit forumlid, ik reageer zelden op het forum maar nu doe ik het een keer wel . Ik ben lang genoeg lid op het forum dat dit soort ongein niet kan en getollereed word.

M.C.Boersma
Janna
Berichten: 2318
Lid geworden op: 30 nov 2006 18:34
Locatie: Noordwijk

Re: Van de beheerder / moderatoren.

Bericht door Janna »

ichthus schreef: 01 jan 2021 01:08 Allereerst een goed nieuw jaar gewenst .Nog een vraag aangaande mijn persoon ,daarover zijn tientallen kwetsende uitspraken gedaan ,alleen om reden dat ik aan een forumlid de vraag stelde over Nigeriaanse piraten en tanker wrakken, en het BUMPEN van zijn topic .Deze kwetsende uitspraken naar mijn persoon zijn alle gewist ,dus men ontkent nu.
groet ICHTHUS Wim.

Beste Wim, de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Zoals Pieter ook stelde: we gaan hier niet over door.

De moderatoren communiceren over persoonlijke zaken niet op het open forum, maar via persoonlijk bericht.
We hebben je een pb gestuurd met een duidelijke uitleg van onze acties.
En daar willen we het bij laten.

De moderatoren
Plaats reactie